-
cerere și declarație pe propria răspundere – Descarcă formularul de aici (pdf 7,5 MB)
-
copie după contractul de vânzare-cumpărare, contractul de închiriere, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chiriaş, pentru imobilul/apartamentul/locuinţa la care se solicită ajutorul ;
-
factură de gaze recentă (din ultimele luni ale anului );
-
actele de identitate (B.I., C.I., certificat naştere copii) ale membrilor familiei, din care să rezulte că aceştia au domiciliul sau reşedinţa la adresa la care se solicită ajutorul;
-
certificatul de căsătorie;
-
hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredinţarea, adopţia copilului, dispoziţii privind tutela, curatela, sau stabilirea altor măsuri de protecţie pentru copii;
-
adeverinţă de venit cuprinzând salariul net din luna anterioară depunerii cererii;
-
cupoane: pensie (orice tip de pensie), alocaţii şi indemnizaţii, ajutor de şomaj, sau pentru orice altă prestaţie socială, din luna anterioară depunerii cererii;
-
adeverinţă doveditoare a faptului că solicitantul sau membrii familiei nu realizează venituri impozabile pe raza comunei Sarmizegetusa, eliberată de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Hunedoara, pentru persoanele fără venituri;
-
adeverinţă de la facultate pentru studenţi, din care să rezulte dacă beneficiază sau nu de bursă;
-
decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau chirii;
-
adeverinta de la administrator din care să rezulte nominal persoanele care locuiesc la adresa respectiva
-
adeverinţa de rol agricol (pentru cei care deţin terenuri agricole în altă localitate).
-
certificat de rol fiscal de la Primăria comunei Sarmizegetusa, din care să rezulte bunurile detinute în proprietate de toţi membrii familiei
pentru energie electrică
- cerere și declarație pe propria răspundere – Descarcă formularul de aici (pdf 7,5 MB)
- copie după contractul de vânzare-cumpărare, contractul de închiriere, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chiriaş, pentru imobilul/apartamentul/locuinţa la care se solicită ajutorul ;
- factură de energie electrica recentă (din ultimele luni ale anului);
- actele de identitate (B.I., C.I., certificat naştere copii) ale membrilor familiei, din care să rezulte că aceştia au domiciliul sau reşedinţa la adresa la care se solicită ajutorul;
- certificatul de căsătorie;
- hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredinţarea, adopţia copilului, dispoziţii privind tutela, curatela, sau stabilirea altor măsuri de protecţie pentru copii;
- adeverinţă de venit cuprinzând salariul net din luna anterioară depunerii cererii;
- cupoane: pensie (orice tip de pensie), alocaţii şi indemnizaţii, ajutor de şomaj, sau pentru orice altă prestaţie socială , din luna anterioară depunerii cererii;
- adeverinţă doveditoare a faptului că solicitantul sau membrii familiei nu realizează venituri impozabile pe raza comunei Sarmizegetusa, eliberată de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Hunedoara, pentru persoanele fără venituri;
- adeverinţă de la facultate pentru studenţi, din care să rezulte dacă beneficiază sau nu de bursă;
- decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau chirii;
- adeverinta de la administrator din care să rezulte nominal persoanele care locuiesc la adresa respectiva
- certificat de rol fiscal de la Primăria comunei Sarmizegetusa , din care să rezulte bunurile detinute în proprietate de toţi membrii familiei
- adeverinţa de rol agricol (pentru cei care deţin terenuri agricole în altă localitate).
In cazul detinerii în proprietate a unui autoturism/autoturisme şi/ sau motocicletă/motociclete se va prezenta cartea de identitate a autoturismului pentru evidenţierea vechimii.
pentru lemne, combustibili petrolieri
- cerere și declarație pe propria răspundere – Descarcă formularul de aici (pdf 7,5 MB)
- copie după contractul de vânzare-cumpărare, contractul de închiriere, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chiriaş, pentru imobilul/apartamentul/locuinţa la care se solicită ajutorul ;
- actele de identitate (B.I., C.I., certificat naştere copii) ale membrilor familiei, din care să rezulte că aceştia au domiciliul sau reşedinţa la adresa la care se solicită ajutorul;
- certificatul de căsătorie;
- hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredinţarea, adopţia copilului, dispoziţii privind tutela, curatela, sau stabilirea altor măsuri de protecţie pentru copii;
- adeverinţă de venit cuprinzând salariul net din luna anterioară depunerii cererii;
- cupoane: pensie (orice tip de pensie), alocaţii şi indemnizaţii, ajutor de şomaj, sau pentru orice altă prestaţie socială, din luna anterioară depunerii cererii;
- adeverinţă doveditoare a faptului că solicitantul sau membrii familiei nu realizează venituri impozabile pe raza comunei Sarmizegetusa, eliberată de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Hunedoara, pentru persoanele fără venituri;
- adeverinţă de la facultate pentru studenţi, din care să rezulte dacă beneficiază sau nu de bursă;
- decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau chirii;- adeverinţa de rol agricol (pentru cei care deţin terenuri agricole în altă localitate)
- certificat de rol fiscal de la Primăria comunei Sarmizegetusa, din care să rezulte bunurile detinute în proprietate de toţi membrii familiei
pentru energie termică
- cerere și declarație pe propria răspundere – Descarcă formularul de aici (pdf 7,5 MB)
- copie după contractul de vânzare-cumpărare, contractul de închiriere, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chiriaş, pentru imobilul/apartamentul/locuinţa la care se solicită ajutorul;
- actele de identitate (B.I., C.I., certificat naştere copii) ale membrilor familiei, din care să rezulte că aceştia au domiciliul sau reşedinţa la adresa la care se solicită ajutorul;
- certificatul de căsătorie;
- hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredinţarea, adopţia copilului, dispoziţii privind tutela, curatela, sau stabilirea altor măsuri de protecţie pentru copii;
- adeverinţă de venit cuprinzând salariul net din luna anterioară depunerii cererii;
- cupoane: pensie (orice tip de pensie), alocaţii şi indemnizaţii, ajutor de şomaj, sau pentru orice altă prestaţie socială, din luna anterioară depunerii cererii;
- adeverinţă doveditoare a faptului că solicitantul sau membrii familiei nu realizează venituri impozabile pe raza comunei Sarmizegetusa, eliberată de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Hunedoara, pentru persoanele fără venituri;
- adeverinţă de la facultate pentru studenţi, din care să rezulte dacă beneficiază sau nu de bursă;
- decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activităţi independente sau chirii;
- adeverinta de la administrator din care să rezulte nominal persoanele care locuiesc la adresa respectiva
- adeverinţa de rol agricol (pentru cei care deţin terenuri agricole în altă localitate).
- certificat de rol fiscal de la Primăria Sarmizegetusa, din care să rezulte bunurile detinute în proprietate de toţi membrii familiei
La primirea cererii-declaraţie, administratorul va verifica dacă numărul persoanelor declarate în componenţa familiei coincide cu numărul de persoane pentru care se achită lunar cheltuielile de întreţinere.