INFORMAȚII PUBLICE
Categorii de informații publice:
♦ Relații cu publicul și solicitarea informațiilor
♦ Lista documentelor de interes public produse/gestionate de primărie
♦ Cum solicităm informații publice
♦ Rapoarte privind accesul la informațiile publice (Legea 544/2001)
♦ Rapoarte privind transparența decizională (Legea 52/2003)
♦ Informații economice
♦ Achiziții publice
♦ Declarații de avere & interese
♦ Anunțuri publice
♦ Convocare Consiliul Local la ședință
♦ Cariere, posturi vacante
♦ Declarații de căsătorie
♦ Somații publice
♦ Anunturi imobiliare
Persoana desemnată pentru relațiile cu publicul și presa, responsabil cu monitorizarea respectării liberului acces la informații publice (Leg 544/2001) și transparența decizională (Leg 52/2003) este:
d.na SOCACIU Aurora Gina
Adresa noastră:
Str. Principala, nr. 4, Cod postal: 337415
Sat Sarmizegetusa, comuna Sarmizegetusa
Județ: Hunedoara
Telefon: 0254-776510, 0254-776510
Fax: 0254-776552
Web: comuna-sarmizegetusa.ro
E-mail:
primariasarmizegetusa@yahoo.com
IMPORTANT!
Pentru comunicarea cărții de identitate și a documentelor cu caracter personal, folosiți adresele de mai jos, în funcție de specificul solicitării
SECRETAR GENERAL UAT:
secretar-general@comuna-sarmizegetusa.ro
CONTABILITATE SI RESURSE UMANE
contabilitate-si-resurse-umane@comuna-sarmizegetusa.ro
IMPOZITE SI TAXE
impozite-si-taxe@comuna-sarmizegetusa.ro
REGISTRUL AGRICOL
registrul-agricol@comuna-sarmizegetusa.ro
URBANISM SI ACHIZITII PUBLICE
urbanism-si-achizitii-publice@comuna-sarmizegetusa.ro
STARE CIVILĂ
stare-civilă@comuna-sarmizegetusa.ro
SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
svsu@comuna-sarmizegetusa.ro
ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ
asistenta-sociala-si-medicala-comunitara@comuna-sarmizegetusa.ro
Programul de lucru:
Programul de lucru cu publicul:
LUNI orele 08:00 – 16:00
MARȚI orele 08:00 – 16:00
MIERCURI orele 08:00 – 16:00
JOI orele 08:00 – 16:00
VINERI orele 08:00 – 16:00
*exceptând sărbătorile legale
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________
Programul de audiențe:
♦ PRIMARUL COMUNEI
SOCACIU Aurora – Gina
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
Lista documentelor publice produse/gestionate de Primăria comunei Sarmizegetusa
Lista cuprinzând informaţiile de interes public:
– hotărârile adoptate de Consiliul local al comunei Sarmizegetusa;
– organigrama Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– regulamentul de organizare şi funcţionare al comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri privind concursuri organizate în cadrul Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri de licitaţii;
– lista certificatelor de urbanism;
– lista autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
– sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
– programele şi strategiile proprii;
Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii:
– hotărâri adoptate de Consiliului local al comunei Sarmizegetusa;
– dispoziţii emise de Primarul comunei Sarmizegetusa;
– autorizaţii taxi;
– autorizatii de funcţionare;
– adeverinţe;
– acorduri;
– avize;
– autorizaţii de demolare;
– autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
– certificat de notare a construcţiilor în Cartea Funciară;
– certificat de producător agricol
– certificat fiscal
– contracte de închiriere
– contracte de concesiune
– contracte privind achiziţiile publice
– documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
– documente privind investiţiile şi reparaţiile imobilelor – clădiri şi terenuri – aflate în proprietatea comunei Sarmizegetusa
– documente privind inventarul imobilelor clădiri şi terenuri aflate în patrimoniul comunei Sarmizegetusa
– documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
– rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale Consiliului local
– documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism – PUG, PUZ, PUD – planuri de amenajare
– regulamentul local de urbanism
– autorizatii de construire
– certificate de urbanism
– procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
– avize privind racordurile la reţelele edilitare
– procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
– procese verbale de control încheiate de catre institutiile statului cu atributii în control si îndrumare
– raportari statistice, evidente pe categorii de probleme
– state de functii
– state de personal
– contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
– dosare de personal
– dosare profesionale
– carnete de muncă
– planul de protecţie civilă
– planul de aparare împotriva dezastrelor
– planul cu principalele activitati de protectie civila
– planul dezvoltarii bazei materiale
– planul pregatirii de protectie civila
– planul de organizare de protectie civilă
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.
Ce sunt informațiile de interes public?
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Cum solicităm informații publice?
Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.
MODEL DE CERERE PENTRU SOLICITAREA INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC
Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2
- Reclamație 2 (doc) (16 KB)
- Reclamație 2 (pdf) (68 KB)
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________
În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.
Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.
Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.
Raportul anual de analiză a implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Raportul anual de analiză a implementării Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
Posturi vacante și anunțuri de promovare în funcție
Convocarea membrilor Consiliului Local la ședință
Orice persoană poate face opoziţie la căsătorie, în termen de 10 zile de la data afişării
Declarații de căsătorie
Conform Codului Civil, Art. 283, acest spațiu este dedicat publicării declarațiilor de căsătorie cu 10 zile înaintea oficierii.
CITEȘTE ANUNȚULNotificări și somații publice
Anunțuri individuale prin publicitate
Acest spațiu este rezervat anunțurilor publice adresate unor persoane sau grupuri de persoane.
Test anunț individual prin publicitate
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile.
Conform Legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Vecinii au drept de preempțiune.
Anunțuri imobiliare
Acest spațiu este destinat publicării anunțurilor de vânzare terenuri în extravilan.
CITEȘTE ANUNȚULPlanul anual de achiziții publice / Contracte de achiții încheiate / Contracte în valoare mai mare de 5000 euro
ANUNT SEDINTA ORDINARA 31.10.2024 ORA 19:00
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMARIA 337415, Sarmizegetusa, nr. 4, Tel./fax 0254 / 776510 / 776552; E-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com Nr. 2121 din 25.10.2024 ANUNȚ PRIVIND ORGANIZAREA UNEI SEDINȚE […] Continuă să citești→
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
Declarația anuală
2023 Declarațiile de avere și interese ale membrilor Consiliului Local (legislatura 2020-2024)
- BRĂILĂ Adrian Mircea
Declarația de interese / Declarația de avere - BOJIN Ovidiu Aurel
Declarația de interese / Declarația de avere - CIOROGARIU Florin
Declarația de interese / Declarația de avere - DRAMNESCU Dorin Marian
Declarația de interese / Declarația de avere - HIBAIS Iulian Gabriel
Declarația de interese / Declarația de avere - HIBAIS Ileana Mirabela
Declarația de interese / Declarația de avere - OBREJAN Marius Ciprian
Declarația de interese / Declarația de avere - OBREJAN Pamela Corina
Declarația de interese / Declarația de avere - POPESCU Petrișor Eugen
Declarația de interese / Declarația de avere - BRĂILĂ M Adrian Mircea
Declarația de interese / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
Declarația anuală
2023 Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
- HIBAIS Leontin Dorin – Primarul comunei
Declarația de interese / Declarația de avere - XXXXX xxxx
Declarația de interese / Declarația de avere
Declarațiile de avere și de interese ale funcționarilor publici
Declarația anuală
2023 declarațiile de avere și de interese ale funcționarilor publici
- BUGARIU Simona Nicoleta – Secretar General UAT
Declarația de interese / Declarația de avere - BORA Valentin Eduard – inspector
Declarația de interese / Declarația de avere - BRĂILĂ Alina Andreea – referent agricol
Declarația de interese / Declarația de avere - IANC Sergiu Ovidiu – inspector
Declarația de interese / Declarația de avere - IONUȚIU Adreia Tatiana – inspector
Declarația de interese / Declarația de avere - SOCACIU Aurora Gina – inspector superior
Declarația de interese / Declarația de avere
Venituri salariale anuale
ale angajaților din Aparatul de specialitate al Primarului și din instituțiile subordonate Consiliului Local
• Bugetul instituției
• Situația lunară a plăților la zi
• Situația drepturilor salariale pe categorii de funcții
• Bilanțul contabil
Execuția bugetară
PV SEDINTA EXTRAORDINARA 15.11.2024 aprobat in sedinta extraordinara din data de 22.11.2024
Continuă să citeștiHCL 60/2024 privind Rectificarea a VIII a bugetului local al comunei Sarmizegetusa pe anul 2024
Continuă să citeștiHCL 5/2023 EXECUTIE BUGETARA TRIM.IV – 2022
HCL 5
SITUATIE FINANCIARA 31.12.2022
Continuă să citeștiBUGET RECTIFICAT 2022
Continuă să citeștiBUGET RECTIFICAT 27.10.2021
Continuă să citești♦ Relații cu publicul și solicitarea informațiilor
♦ Lista documentelor de interes public produse/gestionate de primărie
♦ Cum solicităm informații publice
♦ Rapoarte privind accesul la informațiile publice (Legea 544/2001)
♦ Rapoarte privind transparența decizională (Legea 52/2003)
♦ Informații economice
♦ Achiziții publice
♦ Declarații de avere & interese
♦ Anunțuri publice
♦ Convocare Consiliul Local la ședință
♦ Cariere, posturi vacante
♦ Declarații de căsătorie
♦ Somații publice
♦ Anunturi imobiliare