
PRIMĂRIA COMUNEI SARMIZEGETUSA
Adresa noastră:
Str. Principala, nr. 4, Cod postal: 337415
Sat Sarmizegetusa, comuna Sarmizegetusa
Județ: Hunedoara
Telefon:
0254-776510, 0254-776510
Fax:
0254-776552
E-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Web: comuna-sarmizegetusa.ro
Programul primăriei
Programul de lucru cu publicul:
LUNI orele 08:30 – 16:30
MARȚI orele 08:30 – 16:30
MIERCURI orele 08:30 – 16:30
JOI orele 08: – 18:30
VINERI orele 08:30 – 16:30
*exceptând sărbătorile legale
Programul de audiențe
♦ PRIMARUL COMUNEI
HIBAIS Leontin Dorin
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
Categorii de informații:
Informații de interes public
Persoana desemnată pentru relațiile cu publicul și presa, responsabil cu monitorizarea respectării liberului acces la informații publice (Leg 544/2001) și transparența decizională (Leg 52/2003) este:
SOCACIU Aurora Gina
Telefon: 0254-776510, 0254-776510
E-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public. Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației. Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații: a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii; Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal. MODEL DE CERERE PENTRU SOLICITAREA INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt: În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația. MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1 MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2 În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.Ce sunt informațiile de interes public?
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penalesau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.Cum solicităm informații publice?
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
- HCL 5/2023 EXECUTIE BUGETARA TRIM.IV – 2022
- BUGET RECTIFICAT 27.10.2021
- SITUATIE FINANCIARA 30.09.2021
- BUGET 30.09.2021
- BUGET 17.09.2021
- H O T Ă R Â R E A nr. 52 din 16.09. 2021 privind utilizarea sumei de 1.695.000 lei din excedentul bugetar al anului 2020 pentru finantarea unor investitii
- BUGET 30.08.2021
- SITUATIE FINANCIARA LA DATA DE 30.06.2021
- Buget local 29.06.2021
- HOTARAREA NR. 5 / 2021 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV al anului 2020
venituri salariale la 30.09.2022 primaria Sarmizegetusa
- DP 27/2023 REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA APARAT PRIMAR SARMIZEGETUSA
- DP 52/2022 convocare sedinta ordinara 27.04.2022 ora 17:00
- DP 51/2022 convocare sedinta extraordinara 20.04.2022
- DISPOZITIA NR.49/23.03.2022 convocare sedinta ordinara 29.03.2022 ora 16:30
- DISPOZITIA PRIMARULUI NR.37/2022 CONVOCARE SEDINTA ORDINARA 28.02.2022
- sedinta extraordinara 04.02.2022
- PROIECT ORDINE DE ZI SEDINTA EXTRA 07.01.2022 ANEXA LA DP NR.4/2021
- Proiect ordine de zi Anexa la DP 96/2021 Sedinta extraordinara 20.12.2021
- D I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului
- D I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei SARMIZEGETUSA,
Legislație
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei.
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii
Regulamente de funcționare
DP 27/2023 REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA APARAT PRIMAR SARMIZEGETUSA
Listen DP 27 ROI PRIMARIA SARMIZEGETUSA
Citește mai multCodul etic
Listen Codul etic al funcționarilor din subordinea primarului și al...
Citește mai multRegulament documente
Listen Regulamentul privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor...
Citește mai multRegulamentul de ordine interioara
Listen Regulament de ordine interioara pentru aparatul de specialitate al...
Citește mai multD I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul
Listen ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA PRIMĂRIA COMUNEI SARMIZEGETUSA PRIMAR Sat. Sarmizegetusa,...
Citește mai multStatutul Unității Administrativ Teritoriale
Listen Pagina în lucru >>> actualizează documentul
Citește mai multConducere
2022 Declarațiile de avre și de interese ale demnitarilor locali
- HIBAIS Leontin Dorin – Primarul comunei
declarația de avere / declarația de interese - XXXXX xxxx
declarația de avere / declarația de interese
SECRETARUL GENERAL UAT
Bugariu Simona Nicoleta
(post ocupat temporar)
Programul de audiențe
♦ PRIMARUL COMUNEI
HIBAIS Leontin Dorin
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
Situația domeniului public
Situația domeniului public
În acest spațiu urmează să fie publicate documente în legătură cu domeniul public și privat al Comunei Sarmizegetusa
Aparatul de specialitate din subordinea Primarului
Compartimentul
Contabilitate și Resurse Umane
Socaciu Aurora Gina
inspector superior
1 post vacant
consilier superior
Compartimentul
Impozite și Taxe
Ionuțiu Andreia Tatiana
inspector principal
Compartimentul
Juridic
Post temporar vacant
Compartimentul
Agricol
Brăilă Alina Andreea
referent asistent
Compartimentul
Urbanism și Achiziții publice
Bora Valentin Eduard
inspector asistent
Compartimentul
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
SVSU
Post temporar vacant
Compartimentul
Proiecte Europene
2 posturi aprobate pentru implementarea proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile – pct.4 din Anexa la OUG 63/2010 (determinata)
Ianc Sergiu Ovidiu
1 post temporar vacant
Compartimentul
Gospodărire Comunală
Lihoni Mihaela
Ciorogaru Adinel
Tamaș Nesu Timotei
Obrejan Petru Samir
(post pe pct. 4 din anexa la OUG 63/2010)
Mitulescu Virgil
Ionescu Alin Claudiu
Compartimentul
Asistență socială și
Asistență medicală comunitară
Asistenta comunitara, post care intra sub incidenta art.3 alin.2 din OUG.63/2010, finantat de la capitolul 66.02 „Sanatate” (personal preluat de la DSP Hunedoara)
Cordos Daniela
Asistent comunitar
post care intra sub incidenta art.3 alin.2 din OUG.63/2010, finantat de la capitolul 66.02 „Sanatate” (personal preluat de la DSP Hunedoara)
1 post vacant
platit din 68.02
Cariere și posturi vacante
Raport final concurs 17.11.2021
Continuă să citeștitabel individual notare proba interviu concurs INSPECTOR si SEF SVSU
Continuă să citeștiPV rezultate interviu concurs SEF SVSU si INSPECTOR
PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr.2530 /19.11.2021 ANEXA LA REGULAMENT Proces-verbal încheiat astăzi 19.11.2021 Comisia de concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021 , întrunită astăzi, data de mai […]
TABEL CENTRALIZATOR NOTARE PROBA SCRISA CONCURS 17.11.2021
Continuă să citeștiPV AFISARE NOTARE PROBA SCRISA CONCURS 17.11.2021 – SEF SVSU
ANEXA NR.5 LA REGULAMENT PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr.2511 din 17.11.2021 Proces-verbal încheiat astăzi 17.11.2021 Comisia de examen/concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021, întrunită astăzi, data […]
PV NOTARE PROBA SCRISA CONCURS 17.11.2021 – INSPECTOR
ANEXA NR.5 LA REGULAMENT PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr. 2512 din 17.11.2021 Proces-verbal încheiat astăzi 17.11.2021 Comisia de examen/concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021, întrunită […]
PV AFISARE REZULTAT SELECTIE DOSARE CONCURS 17.11.2021
Continuă să citeștiFORMULAR INSCRIERE CONCURS 17.11.2021
Continuă să citeștiPrograme și strategii
ANEXA LA HCL 79/2021 STRATEGIE COMUNA SARMIZEGETUSA 2021-2022
Strategia de Dezvoltare a Comunei Sarmizegetusa 2021-2027
Rapoarte
Rapoarte de activitate
Raport primar pe anul 2021
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMAR 337415, Sarmizegetusa, nr. 4,Tel./fax 0254 / 776510 / 776552; e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com […] Continuă să citești→
RAPORT ACTIVITATE SECRETAR COMUNA 01.01.2021 – 31.12.2021
Primaria Sarmizegetusa Secretar general al UAT RAPORT DE ACTIVITATE PE ANUL 2021 Bugariu Simona Nicoleta PRINCIPALELE ACTIVITATI DESFASURATE PE PARCURSUL ANULUI: In perioada […] Continuă să citești→
Raport de activitate al Secretarului General al UAT
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
Continuă să citești→Raport de activitate primar
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
Continuă să citești→Raportul anual de analiză a implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Raportul anual de analiză a implementării Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică