INFORMAȚII PUBLICE
Categorii de informații publice:
Adresa noastră:
Programul de lucru:
Programul de audiențe:
Lista documentelor publice produse/gestionate de Primăria comunei Sarmizegetusa
Lista cuprinzând informaţiile de interes public:
– hotărârile adoptate de Consiliul local al comunei Sarmizegetusa;
– organigrama Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– regulamentul de organizare şi funcţionare al comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri privind concursuri organizate în cadrul Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri de licitaţii;
– lista certificatelor de urbanism;
– lista autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
– sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
– programele şi strategiile proprii;
Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii:
– hotărâri adoptate de Consiliului local al comunei Sarmizegetusa;
– dispoziţii emise de Primarul comunei Sarmizegetusa;
– autorizaţii taxi;
– autorizatii de funcţionare;
– adeverinţe;
– acorduri;
– avize;
– autorizaţii de demolare;
– autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
– certificat de notare a construcţiilor în Cartea Funciară;
– certificat de producător agricol
– certificat fiscal
– contracte de închiriere
– contracte de concesiune
– contracte privind achiziţiile publice
– documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
– documente privind investiţiile şi reparaţiile imobilelor – clădiri şi terenuri – aflate în proprietatea comunei Sarmizegetusa
– documente privind inventarul imobilelor clădiri şi terenuri aflate în patrimoniul comunei Sarmizegetusa
– documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
– rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale Consiliului local
– documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism – PUG, PUZ, PUD – planuri de amenajare
– regulamentul local de urbanism
– autorizatii de construire
– certificate de urbanism
– procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
– avize privind racordurile la reţelele edilitare
– procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
– procese verbale de control încheiate de catre institutiile statului cu atributii în control si îndrumare
– raportari statistice, evidente pe categorii de probleme
– state de functii
– state de personal
– contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
– dosare de personal
– dosare profesionale
– carnete de muncă
– planul de protecţie civilă
– planul de aparare împotriva dezastrelor
– planul cu principalele activitati de protectie civila
– planul dezvoltarii bazei materiale
– planul pregatirii de protectie civila
– planul de organizare de protectie civilă
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.
Ce sunt informațiile de interes public?
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Cum solicităm informații publice?
Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.
MODEL DE CERERE PENTRU SOLICITAREA INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC
Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2
- Reclamație 2 (doc) (16 KB)
- Reclamație 2 (pdf) (68 KB)
În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.
Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.
Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.
Raportul anual de analiză a implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Raportul anual de analiză a implementării Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
Proiect ordine de zi sedinta de indata 16.10.2024 anexa la Dispozitia 120/2024
ROMANIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMAR Anexă la dispoziţia nr.116/2024 PROIECTUL ORDINII DE ZI a şedinţei extraordinare a Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa din ziua de […]CITEȘTE ANUNȚUL
Posturi vacante și anunțuri de promovare în funcție
ANUNT SELECTIE DOSARE POST CONTRACTUAL DESERVENT BULDOEXCAVATOR
PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr. _______ din 05.09.2024 PROCES – VERBAL La selectia dosarelor pentru postul de Muncitor calificat, treapta I – deservent buldoexcavator- După expirarea termenului de depunere a dosarelor […]CITEȘTE ANUNȚUL
Convocarea membrilor Consiliului Local la ședință
CONVOCATOR SEDINTA ORDINARA 27.12.2023 ORA 16:00
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMAR 337415, Sarmizegetusa, nr. 4, Tel./fax 0254 / 776510 / 776552; E-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com CONVOCATOR Nr. 2651 din 21.12.2023 Stimata doamna / Stimate domnule consilier local […] Continuă să citești→
Orice persoană poate face opoziţie la căsătorie, în termen de 10 zile de la data afişării
Declarații de căsătorie
Conform Codului Civil, Art. 283, acest spațiu este dedicat publicării declarațiilor de căsătorie cu 10 zile înaintea oficierii.
CITEȘTE ANUNȚULNotificări și somații publice
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Conform Legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Vecinii au drept de preempțiune.
Anunțuri imobiliare
Acest spațiu este destinat publicării anunțurilor de vânzare terenuri în extravilan.
CITEȘTE ANUNȚULPlanul anual de achiziții publice / Contracte de achiții încheiate / Contracte în valoare mai mare de 5000 euro
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
Declarația anuală
- BRĂILĂ Adrian Mircea
declarația de avere / declarația de interese - BOJIN Ovidiu Aurel
declarația de avere / declarația de interese - CIOROGARIU Florin
declarația de avere / declarația de interese - DRAMNESCU Dorin Marian
declarația de avere / declarația de interese - HIBAIS Iulian Gabriel
declarația de avere / declarația de interese - HIBAIS Ileana Mirabela
declarația de avere / declarația de interese - OBREJAN Marius Ciprian
declarația de avere / declarația de interese - OBREJAN Pamela Corina
declarația de avere / declarația de interese - POPESCU Petrișor Eugen
declarația de avere / declarația de interese - BRĂILĂ M Adrian Mircea
declarația de avere / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
Declarația anuală
- HIBAIS Leontin Dorin – Primarul comunei
declarația de avere / declarația de interese - XXXXX xxxx
declarația de avere / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale funcționarilor publici
Declarația anuală
- BUGARIU Simona Nicoleta – Secretar General UAT
declarația de avere / declarația de interese - BORA Valentin Eduard – inspector
declarația de avere / declarația de interese - BRĂILĂ Alina Andreea – referent agricol
declarația de avere / declarația de interese - IANC Sergiu Ovidiu – inspector
declarația de avere / declarația de interese - IONUȚIU Adreia Tatiana – inspector
declarația de avere / declarația de interese - SOCACIU Aurora Gina – inspector superior
declarația de avere / declarația de interese
Venituri salariale anuale
ale angajaților din Aparatul de specialitate al Primarului și din instituțiile subordonate Consiliului Local
• Bugetul instituției
• Situația lunară a plăților la zi
• Situația drepturilor salariale pe categorii de funcții
• Bilanțul contabil
Execuția bugetară
BUGET 17.09.2021
Continuă să citeștiH O T Ă R Â R E A nr. 52 din 16.09. 2021 privind utilizarea sumei de 1.695.000 lei din excedentul bugetar al anului 2020 pentru finantarea unor investitii
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL H O T Ă R Â R E A nr. 52 din 16.09. 2021 privind utilizarea sumei […]
BUGET 30.08.2021
Continuă să citeștiSITUATIE FINANCIARA LA DATA DE 30.06.2021
Continuă să citeștiBuget local 29.06.2021
Continuă să citeștiHOTARAREA NR. 5 / 2021 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV al anului 2020
HOTARAREA NR. 5 / 2021 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV al anului 2020 Consiliul Local al Comunei Sarmizegetusa,judetul Hunedoara Intrunit in sedinta ordinara din data de 27.01.2021 Analizand […]