Dosarul trebuie să conțină:
– cererea de angajare;
– acte de stare civilă pentru insoţitor: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
– acte de stare civilă pentru persoana cu handicap: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
– actul de examinare medicală emis de o instiţutie sanitară competentă, potrivit legii (analizele insoţitorului) – singe, plămini, psihiatrie;
– certificatul de incadrare în categoria de persoană cu handicap grav al persoanei care necesită asistent personal (gr. I);
– actele de studii insoţitor (xerocopii);
– curriculum vitae insoțitor (autobiografie);
– carnetul de muncă, iar dacă solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaraţie pe proprie răspundere in care să se specifice această situaţie;
– decizia de pensionare (xerocopie);
– cazierul judiciar
– acordul scris al familiei sau al susţinătorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fără discernamint;
– anchetă socială de la Serviciul de Autoritate Tutelară Protecţia Minorilor şi a Familiei din cadrul DAC;
– acordul cu optiunea pentru asistent personal de la DGASPC Hunedoara ;
– dosar
– adeverinta medic familie
– Aviz psihologic