ANEXA LA PH 59/2024

                                                                                                   ANEXA LA PH NR.59/2024

 

 

 

A.D.I. S.I.G.D.  Județul Hunedoara                                                 SC SUPERCOM S.A.

Nr. ______/___.___.2024                                                                               Nr. ______/___.___.2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROIECT

 

 

 

 

 

 

ACT ADIŢIONAL NR. 1 LA

 

 

CONTRACTUL Nr. 76/153 din 16.05.2024

privind

„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg, Judeţul Hunedoara”

 

Preambul:

Prezentul act adiţional se încheie cu respectarea prevederilor H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare precum şi a prevederilor Contractului de achiziţie privind „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg, Judeţul Hunedoara”

 

AVÂND IN VEDERE:

HCJ și HCL adoptate de către CJ Hunedoara unităţile administrativ-teritoriale membre ale zonei 2  Hațeg,

 

Hotărârea Adunării Generale a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor Judeţul Hunedoara,, nr. ______ din data de ____.____.2024,

 

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ”Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara”, cu sediul în Municipiul Deva, Piata Unirii nr.9, județul Hunedoara, înregistrată în Registrul asociaţiilor și fundaţiilor de pe lângă Judecătoria Deva cu numărul 5/A/09.02.2010, cod unic de înregistrare RO 26533287, cont nr. RO58RNCB0160155204330001 deschis la BCR Deva, reprezentată de Președintele A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara,

în numele şi pe seama membrilor A.D.I. S.I.G.D. Județul  Hunedoara, respectiv Județul Hunedoara și unităţile administrativ-teritoriale membre ale zonei de colectare 2 – Hațeg și anume:

Orașul Hațeg, prin Consiliul Local al Orașului Hațeg,

și Comunele:

  • Comuna Pui, prin Consiliul Local al Comunei Pui;
  • Comuna Răchitova, prin Consiliul Local al Comunei Răchitova;
  • Comuna Râu de Mori, prin Consiliul Local al Comunei Râul de Mori;
  • Comuna Sălașu de Sus, prin Consiliul Local al Comunei Sălașu de Sus;
  • Comuna Sântămărie Orlea, prin Consiliul Local al Comunei Sântămărie Orlea;
  • Comuna Sarmisegetusa, prin Consiliul Local al Comunei Sarmisegetusa;
  • Comuna Bretea Română, prin Consiliul Local al Comunei Bretea Română;
  • Comuna Densuș, prin Consiliul Local al Comunei Densuș;
  • Comuna General Berthelot, prin Consiliul Local al Comunei General Berthelot;
  • Comuna Totești, prin Consiliul Local al Comunei Totești,

 

aceste unităţi administrativ-teritoriale având împreună calitatea de delegatar, denumite în cele ce urmează „Delegatar”, pe de o parte,

şi

S.C. SUPERCOM S.A., cu sediul în București, str. Gherghiței, nr. 23C, sector 2,  înmatriculată la ONRC  sub nr. J40/10046/1993, CUI: RO3884955, nr. de telefon: 021. 240.26.86, 0372.12.93.01, fax: 021.240.15.70, adresă de e-mail: secretariat@supercom.ro, reprezentată legal prin Dr. Ec. Ilie Ionel CIUCLEA în calitate de Președinte – Administrator Unic, în calitate de delegat, denumită în cele ce urmează „Delegat”, pe de altă parte,

Denumite în continuare împreună „Părţile” şi separat „Partea”.

Părțile au convenit încheierea prezentului Act Adiţional la Contractul de achiziţie nr. 76/153 din 16.05.2024 privind „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg, Judeţul Hunedoara”, după cum urmează:

 

ARTICOLUL 3 – DURATA CONTRACTULUI, PERIOADA DE MOBILIZARE ŞI DATA DE ÎNCEPERE, alin. (1), se modifică astfel:

(1) Durata prezentului Contract este de 10 luni (6 luni inițiale + 4 luni prelungire), de la Data de începere a Contractului, conform Ordinului de începere.

 

ARTICOLUL 10 – TARIFUL, alin. (1) se modifică astfel:

  • Tarifele pe care Delegatul are dreptul să le aplice la Data de Începere a Contractului sunt cele ofertate pentru fiecare tip de activitate care face obiectul contractului sunt următoarele :

Pentru activităţile de colectare şi transport deşeuri

  1. a) Tariful pentru activitatea de colectare şi transport separat a deşeurilor de hârtie, metal, plastic şi sticlă:
  • 299,96 lei/tonă;
  • 30,00 lei/mc.;
  • 0,87 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din urban;
  • 0,41 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din rural.

Tarifele nu conțin TVA.

 

  1. b) Tariful pentru activitatea de colectare şi transport separat a deşeurilor reziduale:
  • 305,11 lei/tonă;
  • 100,69 lei/mc.;
  • 3,70 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din urban;
  • 1,72 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din rural;

Tarifele nu conțin TVA.

 

Pentru activitatea de operare/administrare a staţiei de transfer pentru deşeuri municipale

  1. a) Tariful pentru activitatea de transfer a deșeurilor reciclabile:
  • 31,71 lei/tonă;
  • 3,17 lei/mc.;
  • 0,09 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din urban;
  • 0,04 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din rural.

Tarifele nu conțin TVA.

 

  1. b) Tariful pentru activitatea de transfer a deşeurilor reziduale:
  • 26,87 lei/tonă;
  • 8,87 lei/mc.;
  • 0,33 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din urban;
  • 0,15 lei/persoană/lună pentru utilizatorii casnici din rural.

Tarifele nu conțin TVA.

 

 

 

Tarife de gestionare:

 

– Tariful distinct pentru gestionarea deşeurilor de hârtie, plastic, metal și sticlă colectate separate din deșeurile municipale: 612,10 lei/tonă la care se adaugă T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor reciclabile provenite de la evenimente publice: 612,10 lei/tonă la care se adaugă T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor reciclabile abandonate: 612,10 lei/tonă la care se adaugă T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor reziduale: 630,26 lei/tonă la care se adaugă T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor reziduale provenite de la evenimente publice: 630,26 lei/tonă la care se adaugă T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor reziduale abandonate: lei/tonă la care se adaugă 630,26 T.V.A.;

 

– Tariful pentru gestionarea deşeurilor voluminoase colectate în campanii și la cerere:

  • 195,84 lei/tonă, la care se adaugă T.V.A;
  • 58,75 lei/mc., la care se adaugă T.V.A.

 

Valoarea contractului este: 1.227.973,48 lei, fără T.V.A.

Restul clauzelor contractuale rămân neschimbate.

Prezentul Act Adiţional a fost încheiat astăzi, data de ____.____.2024, la sediul A.D.I. S.I.G.D. Judeţul Hunedoara, în 2 (două) exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

Prevederile art. 3 alin. 1 produc efecte începând cu data de 22.11.2024.

Prevederile art. 10 alin. 1 produc efecte începând cu data de 01.12.2024.

 

Pentru DELEGATAR,                                      Pentru DELEGAT,

Președinte împuternicit,                                     S.C. SUPERCOM S.A.

                                                                                    Președinte – Administrator Unic,

                                                                                    Dr. Ec. Ilie Ionel CIUCLEA

Director Executiv,

Ing. Dan STOIAN

 

Şef Compartiment Financiar -Contabil,

Daniela Anamaria MEDREA

 

Expert Achiziţii Publice,  Corina-Cristina IOANEȘ

Consilier Juridic,

Elena BOLOJAN

 

                                    INITIATOR, PRIMAR                                                                AVIZAT , SECRETAR GENERAL

                                   Socaciu Aurora – Gina                                                                   Bugariu Simona – Nicoleta

Posted in FĂRĂ CATEGORIE, Proiecte PHCL.