PRIMĂRIA COMUNEI SARMIZEGETUSA
Adresa noastră:
Programul primăriei
Programul de lucru cu publicul:
LUNI orele 08:00 – 16:00
MARȚI orele 08:00 – 16:00
MIERCURI orele 08:00 – 16:00
JOI orele 08:00 – 16:00
VINERI orele 08:00 – 16:00
*exceptând sărbătorile legale
Programul de audiențe
♦ PRIMARUL COMUNEI
SOCACIU Aurora – Gina
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
Categorii de informații:
Informații de interes public
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.
Ce sunt informațiile de interes public?
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penalesau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Cum solicităm informații publice?
Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.
MODEL DE CERERE PENTRU SOLICITAREA INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC
Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2
- Reclamație 2 (doc) (16 KB)
- Reclamație 2 (pdf) (68 KB)
În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.
- HCL 5/2023 EXECUTIE BUGETARA TRIM.IV – 2022
- SITUATIE FINANCIARA 31.12.2022
- BUGET RECTIFICAT 2022
- BUGET RECTIFICAT 27.10.2021
- SITUATIE FINANCIARA 30.09.2021
- BUGET 30.09.2021
- BUGET 17.09.2021
- H O T Ă R Â R E A nr. 52 din 16.09. 2021 privind utilizarea sumei de 1.695.000 lei din excedentul bugetar al anului 2020 pentru finantarea unor investitii
- BUGET 30.08.2021
- SITUATIE FINANCIARA LA DATA DE 30.06.2021
- DISPOZITIE NR.125/2024 COMISIE INVENTARIERE ANUALA
- DISPOZITIA 118/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral in comuna Sarmizegetusa ce vor fi utilizate in campania electorala la alegerile pentru Senat si Camera Deputatilor din anul 2024
- DISPOZITIA 117/2024Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral in comuna Sarmizegetusa ce vor fi utilizate in campania electorala la alegerile pentru Presedintele Romaniei in anul 2024
- DP 103/2024 Privind constituirea comisiei de concurs si comisiei de solutionare a contestatiilor pentru concursul de ocupare a postului contractual de execuție vacant de: – Muncitor calificat, treapta I – deservent buldoexcavator- în cadrul Compartimentului Proiecte Europene din cadrul Primariei Comunei Sarmizegetusa, organizat in data de 12.09.2024
- dp 44/2024 privind revocarea sedintei ordinare din data de 31.05.2024 ora 16:00
- DP 41/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral in comuna Sarmizegetusa ce vor fi utilizate in campania electorala la alegerile pentru membrii din Romania in Parlamentul European din anul 2024
- DP 40/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral in comuna Sarmizegetusa ce vor fi utilizate in campania electorala la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din data de 09 iunie 2024
- DP 39/2024 privind suspendarea la cerere a raportului de serviciu al doamnei SOCACIU AURORA – GINA , inspector superior in cadrul compartimentului contabilitate si resurse umane din aparatul de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa
- Dispozitia nr.40/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral in comuna Sarmizegetusa ce vor fi utilizate in campania electorala la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din data de 09 iunie 2024
- FISA POST BRAILA ALINA ANDREEAANEXA LA DP 26/2024
- FISA POST BORA VALENTIN EDUARD ANEXA LA DP 25/2024
- FISA POST IONUTIU ANDREIA TATIANA ANEXA LA DP 24/2024
- FISA POST SOCACIU AURORA GINA ANEXA LA DP 23/2024
- Dispozitia nr.99/2023 privind aprobarea Metodologia de calcul al duratei de completare a unui formular sau cereri, în format electronic, pentru furnizarea serviciilor publice pentru care este obligatorie, conform legii, completarea unor formulare sau cereri, la nivelul tuturor structurilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, a serviciilor și instituțiilor publice fără personalitate juridică din subordinea consiliului local Sarmizegetusa si a Planului de dezvoltare a serviciilor publice electronice la nivelul tuturor compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, a serviciilor și instituțiilor publice fără personalitate juridică din subordinea consiliului local Sarmizegetusa
- Dispozita nr.98/2023 Privind desemnarea persoanelor responsabile pentru gestionarea Punctului de Contact Unic Electronic , a paginii de internet proprii si stabilirea masurilor imbunatatirii accesului cetateanului la servicii publice in conformitate cu Legea nr.9/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
- DP 96/2023 privind stabilirea masurilor necesare gestionarii Punctului de Contact Unic Electronic si a paginii de internet proprii pentru implementarea masurilor necesare imbunatatirii accesului cetateanului la servicii publice in conformitate cu Legea nr.9/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
- DP 94/23.08.2023 convocare sedinta ordinara 29.08.2023 ora 16:30
- DP 27/2023 REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA APARAT PRIMAR SARMIZEGETUSA
- DP 52/2022 convocare sedinta ordinara 27.04.2022 ora 17:00
- DP 51/2022 convocare sedinta extraordinara 20.04.2022
- DISPOZITIA NR.49/23.03.2022 convocare sedinta ordinara 29.03.2022 ora 16:30
- DISPOZITIA PRIMARULUI NR.37/2022 CONVOCARE SEDINTA ORDINARA 28.02.2022
- sedinta extraordinara 04.02.2022
- PROIECT ORDINE DE ZI SEDINTA EXTRA 07.01.2022 ANEXA LA DP NR.4/2021
- Proiect ordine de zi Anexa la DP 96/2021 Sedinta extraordinara 20.12.2021
- D I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului
- D I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei SARMIZEGETUSA,
- ANUNT SEDINTA ORDINARA 31.10.2024 ORA 19:00
- ANUNȚ PRIVIND ORGANIZAREA UNEI SEDINȚE PUBLICE
- BRCL 56 Sarmizegetusa Hot.6 acceptare lista candidati consiliul local – USR
- PANOU PUZ APARTHOTEL ZEICANI
- ANUNT ELABORARE PUZ
- ANUNT AMBROZIE
- ANUNT INTENTIE ACHIZITIE DIRECTA
- PROIECT ORDINE DE ZI SEDINTA EXTRA 07.01.2022 ANEXA LA DP NR.4/2021
- PROIECT ORDINE DE ZI SED.EXTRA ANEXA LA DP 92/2021
Legislație
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei.
Regulamente de funcționare
DP 27/2023 REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA APARAT PRIMAR SARMIZEGETUSA
DP 27 ROI PRIMARIA SARMIZEGETUSA
Citește mai multCodul etic
Codul etic al funcționarilor din subordinea primarului și al funcționarilor...
Citește mai multRegulament documente
Regulamentul privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de...
Citește mai multRegulamentul de ordine interioara
Regulament de ordine interioara pentru aparatul de specialitate al primarului ...
Citește mai multD I S P O Z I Ț I A Nr. 41 / 19.05.2020 privind elaborarea Codului de etică și integritate al personalului din cadrul
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA PRIMĂRIA COMUNEI SARMIZEGETUSA PRIMAR Sat. Sarmizegetusa, Strada...
Citește mai multStatutul Unității Administrativ Teritoriale
Pagina în lucru >>> actualizează documentul
Citește mai multConducere
2023 Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
2023 Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
- HIBAIS Leontin Dorin – Primarul comunei
Declarația de interese / Declarația de avere - XXXXX xxxx
Declarația de interese / Declarația de avere
SECRETARUL GENERAL UAT
Bugariu Simona Nicoleta
(post ocupat temporar)
Programul de audiențe
♦ PRIMARUL COMUNEI
SOCACIU Aurora – Gina
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
Situația domeniului public
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Aparatul de specialitate din subordinea Primarului
Compartimentul
Contabilitate și Resurse Umane
1 post vacant
inspector superior
1 post vacant
consilier superior
Compartimentul
Impozite și Taxe
Ionuțiu Andreia Tatiana
inspector principal
Compartimentul
Juridic
Post temporar vacant
Compartimentul
Agricol
Brăilă Alina Andreea
referent asistent
Compartimentul
Urbanism și Achiziții publice
Bora Valentin Eduard
inspector asistent
Compartimentul
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
SVSU
Post temporar vacant
Compartimentul
Proiecte Europene
2 posturi aprobate pentru implementarea proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile – pct.4 din Anexa la OUG 63/2010 (determinata)
Ianc Sergiu Ovidiu
1 post temporar vacant
Compartimentul
Gospodărire Comunală
Lihoni Mihaela
Ciorogaru Adinel
Tamaș Nesu Timotei
Obrejan Petru Samir
(post pe pct. 4 din anexa la OUG 63/2010)
Mitulescu Virgil
Ionescu Alin Claudiu
Compartimentul
Asistență socială și
Asistență medicală comunitară
Asistenta comunitara, post care intra sub incidenta art.3 alin.2 din OUG.63/2010, finantat de la capitolul 66.02 „Sanatate” (personal preluat de la DSP Hunedoara)
Cordos Daniela
Asistent comunitar
post care intra sub incidenta art.3 alin.2 din OUG.63/2010, finantat de la capitolul 66.02 „Sanatate” (personal preluat de la DSP Hunedoara)
1 post vacant
platit din 68.02
Cariere și posturi vacante
FISA POST BORA VALENTIN EDUARD ANEXA LA DP 25/2024
Continuă să citeștiFISA POST IONUTIU ANDREIA TATIANA ANEXA LA DP 24/2024
Continuă să citeștiFISA POST SOCACIU AURORA GINA ANEXA LA DP 23/2024
Continuă să citeștiRaport final concurs 17.11.2021
Continuă să citeștitabel individual notare proba interviu concurs INSPECTOR si SEF SVSU
Continuă să citeștiPV rezultate interviu concurs SEF SVSU si INSPECTOR
PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr.2530 /19.11.2021 ANEXA LA REGULAMENT Proces-verbal încheiat astăzi 19.11.2021 Comisia de concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021 , întrunită astăzi, data de mai […]
TABEL CENTRALIZATOR NOTARE PROBA SCRISA CONCURS 17.11.2021
Continuă să citeștiPV AFISARE NOTARE PROBA SCRISA CONCURS 17.11.2021 – SEF SVSU
ANEXA NR.5 LA REGULAMENT PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr.2511 din 17.11.2021 Proces-verbal încheiat astăzi 17.11.2021 Comisia de examen/concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021, întrunită astăzi, data […]
Programe și strategii
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Rapoarte
Rapoarte de activitate
Raport de activitate primar
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
Continuă să citești→Raportul anual de analiză a implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Raportul anual de analiză a implementării Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică