- Relații cu publicul și solicitarea informațiilor
 - Cum solicităm informații publice
 - Rapoarte asupra accesului la informații publice ( Legea 544/2001)
 - Rapoarte asupra transparenței decizionale (Legea 52/2003)
 - Achiziții publice
 - Anunțuri publice
 - Declarații de avere & interese
 - Transparența veniturilor
 - Cariere și Posturi vacante
 - Anunturi imobiliare
 - Somații publice
 - Publicații de căsătorie /
 
- Contact, programul de lucru & audiențe
 - Lista documentelor care se eliberează la cerere
 - Actele necesare pentru solicitare servicii de ASISTENȚĂ SOCIALĂ
 - Documentele necesare vânzărilor de terenuri în extravilan 
 - Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
 - Documente necesare în vederea stabilirii unor TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE
 - Documente necesare pentru STAREA CIVILĂ
 - Formulare online
 
Comunicări din partea Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență al comunei Sarmizegetusa
- Relații cu publicul și solicitarea informațiilor
 - Cum solicităm informații publice
 - Rapoarte asupra accesului la informații publice ( Legea 544/2001)
 - Rapoarte asupra transparenței decizionale (Legea 52/2003)
 - Achiziții publice
 - Anunțuri publice
 - Declarații de avere & interese
 - Transparența veniturilor
 - Cariere și Posturi vacante
 - Anunturi imobiliare
 - Somații publice
 - Publicații de căsătorie /
 
- Contact, programul de lucru & audiențe
 - Lista documentelor care se eliberează la cerere
 - Actele necesare pentru solicitare servicii de ASISTENȚĂ SOCIALĂ
 - Documentele necesare vânzărilor de terenuri în extravilan 
 - Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
 - Documente necesare în vederea stabilirii unor TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE
 - Documente necesare pentru STAREA CIVILĂ
 - Formulare online
 
CELE MAI RECENTE ANUNȚURI 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Informații despre PROGRAMUL RABLA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
DIN DATA DE 31.07.2023 INCEP INSCRIERILE PENTRU „RABLA LOCAL” PE SITE-UL AFM
În atenția persoanelor fizice care doresc înscrierea în cadrul programului Rabla local! – Conturile de utilizator trebuie create anterior înscrierii...
CITEȘTE ANUNȚULInformații despre despăgubirile pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Documentele necesare pentru obținerea despagubirilor pentru daune produse de animalele salbatice
Prin HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 a fost reglemetată modalitatea de acordare a despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele...
DESCHIDE DOCUMENTUL AICI
															Anunțuri pentru ocuparea posturilor vacante, 
rezultate la concurs, 
promovări în funcție
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
DOCUMENTE PUBLICATE RECENT
ANUNȚ ȘEDINȚĂ PUBLICĂ ÎN DATA DE 25.07.2025, ORA 20:00
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMĂRIA _____________________________________________________________________________________ 337415, Sarmizegetusa, nr. 4, tel./ fax 0254/776510 / 776552; E-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com Nr. 1283 din 18.07.2025 ANUNȚ PRIVIND ORGANIZAREA […]Deschide documentul aici
AI DREPTUL SĂ ȘTII
Transparența decizională în administrația publică este reglementată de
Legea nr. 52/2003
Principiile care stau la baza aceste legi sunt următoarele:
a) informarea în prealabil, din oficiu, a persoanelor asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, precum şi asupra proiectelor de acte normative;
b) consultarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite, la iniţiativa autorităţilor publice, în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative;
c) participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, cu respectarea următoarelor reguli:
1. şedinţele şi dezbaterile autorităţilor şi instituţiilor publice care fac obiectul prezentei legi sunt publice, în condiţiile legii;
2. dezbaterile vor fi consemnate şi făcute publice;
3. minutele acestor şedinţe vor fi înregistrate, arhivate şi făcute publice, în condiţiile legii.
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf   model doc (editabil)
_______________
Arhive
Caută în website
Categorii de documente
MONITORUL OFICIAL LOCAL
- STATUTUL UNITĂȚII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
 - REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
 - HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
 - DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
 - DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
 - ALTE DOCUMENTE
 
SUNTEM AICI
Programul primăriei:
Programul de lucru cu publicul:
LUNI orele 08:00 – 16:00
MARȚI orele 08:00 – 16:00
MIERCURI orele 08:00 – 16:00
JOI orele 08:00 – 16:00
VINERI orele 08:00 – 16:00
*exceptând sărbătorile legale
ADRESA NOASTRĂ:
Str. Principala, nr. 4, Cod postal: 337415
Sat Sarmizegetusa, comuna Sarmizegetusa
Județ: Hunedoara
Telefon: 0254-776510, 0254-776510
Fax: 0254-776552
Web: comuna-sarmizegetusa.ro
E-mail: 
primariasarmizegetusa@yahoo.com
IMPORTANT!
Pentru comunicarea cărții de identitate și a documentelor cu caracter personal, folosiți adresele de mai jos, în funcție de specificul solicitării
SECRETAR GENERAL UAT: 
secretar-general@comuna-sarmizegetusa.ro
CONTABILITATE SI RESURSE UMANE
contabilitate-si-resurse-umane@comuna-sarmizegetusa.ro
IMPOZITE SI TAXE
impozite-si-taxe@comuna-sarmizegetusa.ro
REGISTRUL AGRICOL
registrul-agricol@comuna-sarmizegetusa.ro 
URBANISM SI ACHIZITII PUBLICE
urbanism-si-achizitii-publice@comuna-sarmizegetusa.ro
STARE CIVILĂ
stare-civilă@comuna-sarmizegetusa.ro
SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
svsu@comuna-sarmizegetusa.ro
ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ
asistenta-sociala-si-medicala-comunitara@comuna-sarmizegetusa.ro
Programul de audiențe:
♦ PRIMARUL COMUNEI 
SOCACIU Aurora – Gina
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
BRĂILĂ Adrian-Mircea
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
IONUȚIU Andreia-Tatiana
Marți orele 10: – 12:00
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf   model doc (editabil)
_______________



															
															
								
															

















