BIROUL ONLINE
♦ Contact, programul de lucru & audiențe
♦ Lista documentelor care se eliberează la cerere
ACTELE NECESARE PENTRU:
♦ Documentația necesară susținerii CERERII PENTRU ELIBERAREA ACORDULUI PRIMARULUI
♦ Actele necesare pentru solicitare servicii de ASISTENȚĂ SOCIALĂ
♦ Documentele necesare vânzărilor de terenuri în extravilan
♦ Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
♦ Documente necesare în vederea stabilirii unor TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE
♦ Documente necesare pentru STAREA CIVILĂ
♦ Documente necesare pentru obținerea despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic
FORMULARE:
♦ Cerere pentru deschiderea procedurii succesorale
♦ Formulare pentru obținerea Acordului Primarului
♦ Formulare de asistență socială
♦ Formulare pentru anunțul de vânzare terenuri în extravilan
♦ Formulare pentru obținerea Certificatului de urbanism și Autorizației de construire
♦ Lista formularelor tipizate pentru stabilirea impozitelor și taxelor locale
♦ Formulare pentru Registrul agricol
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________
Adresa noastră:
Str. Principala, nr. 4, Cod postal: 337415
Sat Sarmizegetusa, comuna Sarmizegetusa
Județ: Hunedoara
Telefon: 0254-776510, 0254-776510
Fax: 0254-776552
Web: comuna-sarmizegetusa.ro
E-mail:
primariasarmizegetusa@yahoo.com
IMPORTANT!
Pentru comunicarea cărții de identitate și a documentelor cu caracter personal, folosiți adresele de mai jos, în funcție de specificul solicitării
SECRETAR GENERAL UAT:
secretar-general@comuna-sarmizegetusa.ro
CONTABILITATE SI RESURSE UMANE
contabilitate-si-resurse-umane@comuna-sarmizegetusa.ro
IMPOZITE SI TAXE
impozite-si-taxe@comuna-sarmizegetusa.ro
REGISTRUL AGRICOL
registrul-agricol@comuna-sarmizegetusa.ro
URBANISM SI ACHIZITII PUBLICE
urbanism-si-achizitii-publice@comuna-sarmizegetusa.ro
STARE CIVILĂ
stare-civilă@comuna-sarmizegetusa.ro
SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
svsu@comuna-sarmizegetusa.ro
ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI ASISTENȚĂ MEDICALĂ COMUNITARĂ
asistenta-sociala-si-medicala-comunitara@comuna-sarmizegetusa.ro
Programul de lucru:
Programul de lucru cu publicul:
LUNI orele 08:00 – 16:00
MARȚI orele 08:00 – 16:00
MIERCURI orele 08:00 – 16:00
JOI orele 08:00 – 16:00
VINERI orele 08:00 – 16:00
*exceptând sărbătorile legale
Programul de audiențe:
♦ PRIMARUL COMUNEI
SOCACIU Aurora – Gina
Joi orele 10:00 – 12:00
♦ VICEPRIMARUL COMUNEI
Vacant
Vineri orele 10:00 – 12:00
♦ SECRETARUL GENERAL UAT
BUGARIU Simona Nicoleta
Marți orele 10: – 12:00
LISTA DOCUMENTELOR CARE SE ELIBEREAZĂ LA CERERE
- Acordul Primarului pentru desfășurarea activităților economice
- Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate (solicitanții trebuie să prezinte Cartea de Identitate veche, carte de identitate a proprietarului locuinței și cerere tip de eliberare adeverință – se obține de la Primărie)
- Adeverințe de șomaj
- Adeverințe bursă socială
- Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
- Adeverințe ENEL
- Adeverințe APIA (solicitanții trebuie să prezinte acte doveditoare teren dacă sunt modificări față de anul precedent)
- Adeverințe pentru subvenție animale
- Adeverințe pentru obținere fonduri europene
- Adeverințe pentru subvenție motorină
- Adeverințe de venit agricol
- Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc) , (pdf)
- Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ApaProd
- Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
- Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
- Adeverințe pentru notar
- Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
- Adeverințe pentru Registrul Comerțului
- Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
- Adeverințe pentru judecătorie
- Adeverințe pentru deducere impozit
- Atestare producător
- Carnete de comercializare
- Copie după Registru Agricol
ACTELE NECESARE
lista documentelor de care aveți nevoie pentru solicitarea diverselor servicii publice, adeverințe sau înscrisuri
Actele necesare pentru obținerea ACORDULUI PRIMARULUI
DOCUMENTAŢIA NECESARĂ SUSŢINERII CERERII PENTRU ELIBERAREA ACORDULUI PRIMARULUI
- actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
- certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
- Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
- acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
- declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
- declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
- certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, original;
- dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
- acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
- contract de prestări servicii salubrizare, în copie
- în cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
- declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
- acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
- copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
- pentru vizare Acordul initial in original
IMPORTANT!
Toate documentele se trimit pe adresa de email:
secretar-general@comuna-sarmizegetusa.ro
___________
Actele necesare pentru solicitare servicii de ASISTENȚĂ SOCIALĂ
HCL 10/2024 Privind aprobarea Planului anual de acţiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa, pentru anul 2024
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA nr. 10 din 28.02.2024 Privind aprobarea Planului anual de acţiune privind serviciile sociale administrate si finantate din bugetul Consiliului Local al Comunei […]
Acte necesare dosar de indemnizatie pentru persoanele care au contracte de munca , sunt eleve sau studente
DOSARUL DE INDEMNIZATIE TREBUIE SA CONTINA: CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE ADEVERINTA ELIBERATA DE ANGAJATOR-(ANEXA 2)- PENTRU PERSOANELE CARE AU CONTRACTE DE MUNCA ADEVERINTA […]
Acte necesare pentru persoanele care solicita direct stimulentul de insertie in cazul in care acestea au contracte civile
DOSARUL TREBUIE SA CONTINA: CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE DECIZIE DE IMPUNERE ANUALA, DECIZIE DE PLATI ANTICIPATE SAU ADEVERINTE ELIBERATE DE CATRE ADMINISTRATIA FINANCIARA, […]
Acte necesare pentru persoanele care au venituri din activitati independente-activitati agricole
DOSARUL DE INDEMNIZATIE TREBUIE SA CONTINA: CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE DECIZIE DE IMPUNERE ANUALA, DECIZIE DE PLATI ANTICIPATE SAU ADEVERINTE ELIBERATE DE CATRE […]
Acte necesare pentru persoanele care solicita direct stimulentul de insertie in cazul in care acestea au reinceput activitatea si realizeaza venituri profesionale
CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE ADEVERINTA ELIBERATA DE ANGAJATOR-(ANEXA 2)- PENTRU PERSOANELE CARE AU CONTRACTE DE MUNCA ADEVERINTA TIP IN CAZUL PERSOANELOR CERE SUNT […]
Acte necesare pentru persoanele care solicita stimulentul de insertie dupa ce au beneficiat de indemnizatie cresterea copil in cazul in care acestea au contracte de munca
CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE ADEVERINTA ELIBERATA DE ANGAJATOR DIN CARE REZULTA DATA LA CARE SI-A RELUAT ACTIVITATEA SAU COPIE DUPA DECIZIA DE RELUARE ACTIVITATE SAU […]
Acte necesare petru persoanele care solicita stimulentul de insertie dupa ce au beneficiat de indemnizatie cresterea copil in cazul in care acestea au contracte civile
CEREREA DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A TITULARULUI SI A CELUILALT PARINTE DOCUMENT DIN CARE REZULTA DATA RELUARII ACTIVITATII INDEPENDENTE SAU AGRICOLE- (FORMULARUL 070,020 SAU ALT DOCUMENT ELIBERAT DE AUTORITATEA COMPETENTA) […]
Acte necesare pentru intocmirea dosarului de asistent personal
Dosarul trebuie să conțină: – cererea de angajare; – acte de stare civilă pentru insoţitor: certificat de naştere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii); – acte de stare civilă […]
Actele necesare pentru acordare restante prestatii sociale persoana TBC
Actele necesare pentru acordare restante prestatii sociale persoana TBC ÎNCHIDE PAGINA
Actele necesare acordării dreptului la alocație de plasament
Actele necesare acordării dreptului la alocație de plasament Cerere tip pentru acordarea alocatiei de plasament (pdf 87Kb) Lista copiilor aflati in plasament/plasament in regim de urgenta/tutela(pdf 56Kb) Copia actului […]
Documente doveditoare pentru solicitarea alocației de stat pentru copii
Documente doveditoare pentru solicitarea alocației de stat pentru copii – Originalul şi copia certificatului de nastere al copilului; – Originalul şi copia actului de identitate al reprezentantului legal; – Documentele […]
Actele necesare pentru adopții
Actele necesare pentru adopții Acte necesare pentru adopții Documente preluate de pe pagina Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara https://www.dgaspchd.ro/ Acte necesare pentru atestat familie/persoana aptă să adopte Procedura […]
Acte necesare pentru SERVICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ – COPII
Documente preluate de pe pagina Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara https://www.dgaspchd.ro/ Acte necesare în vederea evaluării complexe a copiilor cu handicap Acte necesare pentru obtinerea cardului european de […]
Acte necesare pentru SERVICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ – ADULȚI
Documente preluate de pe pagina Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara https://www.dgaspchd.ro/ Acte necesare pentru internarea într-un centru rezidențial pentru persoane adulte cu handicap Acte necesare pentru admiterea într-un […]
Acte necesare pentru internarea în unităţile de asistenţă socială Cămin pentru Persoane Vârstnice (CPV)
Informații preluate de pe pagina Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara https://www.dgaspchd.ro/ Cerere de internare – înregistrată la primăria în a cărei raza teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa […]
Formulare pentru solicitare servicii sociale
3.2.DECLARATIE-PE-PROPRIE-RASPUNDERE-pentru-supliment cerere-supliment anexa_cerere_tip declaratia_pe_propria_raspundere_a_solicitantului 2.Model-adeverinta-anexa-2 cerere_indemnizatie_model_iunie_2016 cerere_indemnizatie_sau_stimulent_crestere_copil ANEXA-1-PT-ALOCATII-DE-STAT-UE Cerere-pentru-acordare-alocatie-de-stat-pentru-copil cerere_ajutor_social Acte necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie/stimulent crestere copil Acte necesare pentru indemnizatie/stimulent crestere copil pentru PFA, intreprinderi individuale, intreprinderi […]
Acte necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie/stimulent crestere copil
Cerere tip – Cerere acordare indemnizatie sau stimulent (pdf 2MB); Actul de identitate al solicitantului – copie xerox; Certificatul de naştere al copilului – copie xerox; Livretul de familie – copie xerox; […]
Acte necesare pentru indemnizatie/stimulent crestere copil pentru PFA, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale
cerere tip – Cerere acordare indemnizatie sau stimulent (pdf 3MB); adeverința eliberata de Casa de Asigurări Sociale – din care să rezulte dacă solicitanta are dreptul la concediu de maternitate și […]
Acte pentru obținerea alocației de stat pentru copii
Condițiile de acordare a alocaţiei de stat pentru copii Alocaţia de stat pentru copii prevăzută de Legea nr. 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, republicată, cu modificările şi completările […]
Acte necesare pentru obținerea ajutorului pentru încălzire
Documentele doveditoare privind componenţa şi veniturile familiei / persoanei singure: pentru gaze naturale cerere și declarație pe propria răspundere – Descarcă formularul de aici (pdf 7,5 MB) copie după contractul […]
Actele necesar pentru obținerea CERTIFICATULUI DE URBANISM și AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE
♦ Model de cerere pentru emitere autorizație de construire/desființare (formularul F8) (doc) (273KB) (pdf) (106KB)
♦ Model Autorizație de construire/desființare (formular F11) (PDF) (122KB)
♦ Model Certificat de urbanism (formular F6) (pdf) (129KB)
♦ Model Formular de comunicare începerea construcțiilor (formular F13) (doc) (54KB) (pdf) (82KB)
♦ Model Formular de comunicare începerea execuției lucrărilor către Inspectoratul în Construcții (formular F14) (doc) (52KB)) (pdf) (84KB)
♦ Model de Cerere pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare (doc) (52KB) (pdf) (72KB)
♦ Model de Formular pentru comunicare privind încheierea execuției lucrărilor (formularul F15) (doc) (54KB) (pdf) (83KB)
♦ Model de Formular pentru comunicare privind încheierea execuției lucrărilor către Inspectoratul în Construcții (formularul F16) (doc) (53KB) (pdf) (84KB)
♦ Model pentru panou de identificare a investiției și proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor (pdf) (583KB)
Documentele necesare vânzărilor de terenuri în extravilan
♦ Cerere (Primarie)
♦ Oferta de Vanzare (Primarie)
♦ Copie B.I/C.I
♦ Acte doveditoare obtinere teren (contract de vanzare,mostenire, etc)
♦ Extras de Carte Funciara (Oficiul de Cadastru Hateg)
♦ Extras de Plan Cadastral si Plan de Ansamblu (Oficiul de Cadastru Hateg)
♦ Certificat Fiscal (Primarie)
Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
Persoane juridice
– Declaratie de impunere
– Factura Fiscala sau Contract de Vanzare Cumparare
– Certificat de inregistrare la Registrul Comertului
– Cartea de identitate a autovehicului
Persoane fizice
– Declaratie de impunere
– Contract de vanzare-cumparare sau factura fiscala
– Cartea de identitate a autovehicului
– Copie de buletin de identitate sau cartea de identitate a Propietarului
Radieri
– Certificat de radiere Deva
– Declaratie ca nu este pe domeniul public
– Adeverinta casare
Mai multe detalii la
telefon: 0254-776510, 0254-776510
fax: 0254-776552
e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Documente necesare pentru stabilirea unor taxe și impozite locale
ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ
♦ ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ – CERERE TIP (doc) (pdf) Alte documente in functie de situatie: extras Carte Funciara vanzare/donaţie, intabulare, ipotecă clădiri/terenuri: BI/CI in original si copie […]
SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ a mijloacelor de transport
♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ A mijloacelor de transport Declaraţie tip (doc), (doc) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.); […]
SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ A TERENURILOR ŞI CLĂDIRILOR
♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ A TERENURILOR ŞI CLĂDIRILOR Declaraţie tip (doc), (pdf) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă […]
Taxa pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă
♦ ACTE NECESARE PENTRU DECLARAREA taxei pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă Declaraţie tip (doc), (pdf) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Codul unic de inregistrare persoană fizică autorizată; Autorizaţie […]
Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA APARTAMENTELOR Declaraţie tip (doc), (pdf) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească […]
Acte necesare pentru declararea terenurilor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR Declaraţie tip (doc), (pdf), privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Revendicări, Fond Funciar şi Registru Agricol, privind zona de […]
Documente necesare pentru STARE CIVILĂ
Actele necesare minorului care a împlinit vârsta de 16 ani și dorește să se căsătorească
Atenţie!: *Înregistrarea cererii/declaraţiei de căsătorie se va face numai după primirea Dispoziţiei de autorizare a căsătoriei /Sentinței judecătorești de la Instanţa de Tutelă (Judecătorie) de la domiciliul minorului. ** În […]
Actele necesare pentru înregistrarea căsătoriei mixte (cu străini)
În cazul căsătoriilor mixte este de preferat a vă deplasa personal la primărie pentru a solicita un fluturaş informativ în funcţie de ţara al cărui cetăţean este unul dintre soţi. […]
Acte necesare in vederea încheierii casatoriei
Înainte de încheierea căsătoriei trebuie depus formularul Declarație de căsătorie care se publică la intrarea în sediul primăriei și pe pagina web a instituției. Declaratia de casatorie se face personal, […]
Înregistrarea căsătoriei
DECLARAŢIA DE CĂSĂTORIE se face împreună personal de către viitorii soţi, în scris, în faţa ofiţerului de stare civilă, la sediul primăriei de domiciliu sau de reședința a unuia dintre […]
Eliberarea certificatelor de stare civilă
Certificatele de stare civilă se eliberază la cerere, persoanei îndreptăţite, personal, prin împuternicit cu procură specială. Certificatul de naştere se eliberază titularului actului sau persoanei împuternicite cu procură specială, pentru persoanele […]
Acte necesare în vederea înregistrării decesului
Certificatul medical constatator al decesului întocmit pe formular tip. Actul de identitate al decedatului. Certificat de nastere şi de căsătorie, după caz. Actul de identitate al declarantului, original şi […]
Acte necesare în vederea înregistrării nasterii unui nou-născut
ATENŢIE ! părinţii care nu declară/ înregistrează, în termenele legale, naşterea copiilor, sunt pasibili de amendă cuprinsă între 50 – 150 lei. Înregistrarea naşterii copilului se face, de oricare dintre […]
Documente necesare pentru obținerea despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
Prin HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 a fost reglemetată modalitatea de acordare a despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006 și unele măsuri de punere în aplicare a acesteia.
HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023
Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 18 din 6 ianuarie 2023
- Anexa nr. 1
Cerere pentru constatarea și evaluarea pagubei, pentru stabilirea răspunderii civile și acordarea despăgubirii
(Model)
formularul doc (24 Ko) – editabil / formularul PDF (Ko) – printabil - Anexa nr. 2
FIȘA cu informații și date referitoare la rănirea/uciderea animalului domestic, de către exemplare din specii de faună de interes
cinegetic
formularul doc (114 Ko) – editabil / formularul PDF (118 Ko) – printabil - Anexa nr. 3
Obligațiile ce îi revin gestionarului faunei cinegetice/administratorului ariei naturale protejate pentru prevenirea producerii de pagube culturilor agricole, silvice sau animalelor domestice de către exemplare din specii de faună de interes cinegetic cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare
formularul doc (46 Ko) – editabil / formularul PDF (77 Ko) – printabil
- Anexa nr. 4
Obligațiile ce le revin proprietarilor de animale domestice pentru prevenirea pagubelor ce pot fi cauzate de exemplare din specii de faună de interes cinegetic cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările și completările ulterioare
formularul doc (19 Ko) – editabil / formularul PDF (27 Ko) – printabil
- Anexa nr. 5
ADEVERINȚĂ de atestare a proprietății terenului înscris în Registrul Agricol (adeverința este necesară întocmirii Procesului-verbal de constatare și evaluare a pagubelor produse de speciile de faună de interes cinegetic culturilor agricole și silvice)
formularul doc (17 Ko) – editabil / formularul PDF (26 Ko) – printabil
- Anexa nr. 6
ADEVERINȚĂ de atestare a înscrierii animalelor domestice în Registrul Agricol (adeverința este necesară întocmirii Procesului-verbal de constatare și evaluare a pagubelor produse de speciile de faună de interes cinegetic culturilor agricole și silvice)
formularul doc (17 Ko) – editabil / formularul PDF (26 Ko) – printabil
- Anexa nr. 7
Proces-verbal de constatare și evaluare a pagubelor produse culturilor agricole și silvice de către exemplare din speciile de faună de interes cinegetic și de stabilire a răspunderii civile și a despăgubirii
formularul doc (89 Ko) – editabil / formularul PDF (50 Ko) – printabil
- Anexa nr. 8
PROCES-VERBAL privind constatarea și evaluarea pagubelor produse animalelor domestice, cu excepția albinelor, de către exemplare din specii de faună de interes cinegetic și stabilirea răspunderii civile și a despăgubirii
formularul doc (60 Ko) – editabil / formularul PDF (52 Ko) – printabil
- Anexa nr. 9
PROCES-VERBAL de constatare și evaluare a pagubelor produse stupinelor de către exemplare din speciile de faună de interes cinegetic și de stabilire a răspunderii civile și a despăgubirii
formularul doc (48 Ko) – editabil / formularul PDF (42 Ko) – printabil
- Anexa nr. 10
PROCES-VERBAL privind constatarea și evaluarea pagubelor produse autovehiculelor, în urma accidentelor de circulație, de către exemplare din specii de faună de interes cinegetic și stabilirea răspunderii civile și a despăgubirii
formularul doc (33 Ko) – editabil / formularul PDF (46 Ko) – printabil
- Anexa nr. 11
DECIZIA de acordare a despăgubirii
formularul doc (19 Ko) – editabil / formularul PDF (41 Ko) – printabil
FORMULARE ONLINE
De aici puteți descărca formulare tipizate în format editabil și printabil. Formularele completate le puteți expedia pe adresa primăriei, prin poșta electronică.
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________
Deschiderea procedurii succesorale
- Formular pentru deschiderea procedurii succesorale 73 Ko pdf doc 76 Ko(editabil)
Formulare necesare pentru eliberarea Acordului Primarului
- Cerere pentru obținerea/vizarea anuală a acordului primarului 222 Ko (clic aici)
- Cerere pentru ocuparea domeniului public în vederea dsfășurării activităților comerciale în zone publice 254 Ko (clic aici)
- Declarație pe propria răspundere 155 Ko (clic aici)
- Declarație suprafața utilizată 187 Ko (clic aici)
Formulare de asistență socială
- Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala(pdf 1,42MB)
- Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire (pdf 1,74MB)
- Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi (pdf 833KB)
- Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență (pdf 820KB)
- CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL (doc) Acordul de prelucrare a datelor (doc 13Kb)
- BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului (pdf 75KB)
- Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare (pdf 32KB).
- Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului (pdf 2,12MB)
- Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului
- Model de cerere pentru drepturile postnatale (lăuzia) (pdf 22 KB)
- Model de declarație a veniturilor pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului (pdf 62 KB)
- Model de declaratie pentru solicitarea stimulentului de inserție (pdf 56KB)
- Declarația de venituri din activități independente (pdf 22KB)
- Model declarație a îndeplinirii condițiilor pentru obținere a concediului și indemnizației pentru creșterea copiulului (pdf 76KB)
- Model de cerere pentru acordarea indemnizației de copil (pdf 26 KB)
- Model de solicitare suplimentară de informații (actualizata) pdf 99KB
- Cerere acordare alocatie de stat (pdf 91KB)
- Cerere modificari aferente alocatiei de stat (pdf 56KB)
- Cerere de transfer alocatie de stat (pdf 46KB)
- Cerere alocatie de stat tineri peste 18 ani (pdf 32KB)
- Adeverinta angajator – venituri realizate (pdf 146KB)
- Cerere majorare indemnizatie (pdf 37KB)
- Declaratie pe proprie raspundere vechime in munca (pdf 48KB)
- Declaratie solicitare stimulent de insertie (pdf 56KB)
- Cerere actualizare modalitate de plata – mandat postal sau cont bancar (pdf 35KB)
- Cerere acordare alocatie de plasament (pdf 87KB)
- Anexa lista copii aflati in plasament (pdf 56KB)
- Cerere Formulare Europene- declaratie pe proprie raspundere ( obtinere adeverinta, suspendare alocatie) pdf 39KB
- Cerere reluare plata alocatie de stat in Romania (pdf 39KB)
- SOLICITARE SUPLIMENTARĂ DE INFORMAŢII
Acest formular se utilizează pentru solicitarea alocaţiei de stat pentru copii sau/şi a indemnizaţiei pentru creşterea copilului , respectiv a stimulentului lunar, pentru unul sau mai mulţi copii. - Formular European E401 (pdf 162KB), E402 (pdf 301KB), E405 (pdf 131KB) si E411 (pdf 119KB).
- Cerere acordare indemnizatie pe perioada concediului de acomodare (pdf 58KB), documente necesare (pdf 49KB).
- Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru adulti (pdf 76KB)
- Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru copii (pdf 77KB)
- Cerere mostenitor ridicare de la Oficiul Postal a prestatiilor sociale cuvenite decedatului (pdf 50KB)
- Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale (pdf 65KB)
- Cerere acordare restante prestatii sociale pentru persoane cu handicap (pdf 90KB), acte necesare (pdf 39KB)
- Cerere simpla eliberare adeverinta (pdf 64KB)
- Cerere acordare restante prestatii sociale persoana TBC (pdf 90KB),
- Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale persoana decedata diagnosticata cu TBC (pdf 75KB), acte necesare (pdf 29KB)
- Cerere eliberare adeverinta , fisa plati, decizie (pdf 78KB)
Formulare pentru publicarea anunțurilor de vânzare terenuri în extravilan
Formulare pentru obținerea CERTIFICATULUI DE URBANISM și AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE
♦ Model de cerere pentru emitere autorizație de construire/desființare (formularul F8) (doc) (273KB) (pdf) (106KB)
♦ Model Autorizație de construire/desființare (formular F11) (PDF) (122KB)
♦ Model Certificat de urbanism (formular F6) (pdf) (129KB)
♦ Model Formular de comunicare începerea construcțiilor (formular F13) (doc) (54KB) (pdf) (82KB)
♦ Model Formular de comunicare începerea execuției lucrărilor către Inspectoratul în Construcții (formular F14) (doc) (52KB)) (pdf) (84KB)
♦ Model de Cerere pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare (doc) (52KB) (pdf) (72KB)
♦ Model de Formular pentru comunicare privind încheierea execuției lucrărilor (formularul F15) (doc) (54KB) (pdf) (83KB)
♦ Model de Formular pentru comunicare privind încheierea execuției lucrărilor către Inspectoratul în Construcții (formularul F16) (doc) (53KB) (pdf) (84KB)
♦ Model pentru panou de identificare a investiției și proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor (pdf) (583KB)
Lista formularelor tipizate pentru stabilirea impozitelor și taxelor locale
- ITL 001, Declarație impozit pe clădiri persoane fizice (doc), (pdf)
- ITL 002 Declarație impozit pe clădiri persoane juridice (doc) (pdf)
- ITL 003 Declarație impozit pe teren persoane fizice (doc), (pdf)
- ITL 004 Declarație impozit pe teren pentru persoane juridice (doc) (pdf)
- ITL 005 Declaraţie tip privind declararea mijloacelor de transport pentru persoane fizice și juridice (doc), (pdf)
- ITL 006 privind declararea mijloacelor de transport de peste 12 tone, pentru persoane fizice și juridice (doc), (pdf)
- ITL 007 privind declararea mijloacelor de transport pe apă, pentru persoane fizice și juridice (doc), (pdf)
- ITL 008 Decizia de impunere pentru persoane fizice (doc) (pdf)
- ITL 009 Decizia de impunere pentru persoane juridice (doc) (pdf)
- ITL 010 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane fizice (doc) (pdf)
- ITL 011 Certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice (doc) (pdf)
- ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (doc) (pdf)
- ITL 013 Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice (doc) (pdf)
- CERERE SCUTIRE PERSOANE JURIDICE
- CERERE SCUTIRE PERSOANE FIZICE
- ITL 014 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane juridice (doc) (pdf)
- ITL 015 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane fizice (doc), (pdf)
- Declaraţie – cerere de scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport (doc), (pdf)
- Declaraţie tip de scoaterea din evidențele fiscale a clădirilor și terenurilor (doc), (pdf)
- Împuternicire pentru scoaterea Certificatului de atestare fiscală (doc) (pdf)
Formulare pentru Registrul agricol
IMPORTANT!
Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și declarația de ACORD Privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă modelul de declarație de aici: model pdf model doc (editabil)
_______________