ANUNȚ IMPORTANT! ANUNȚ IMPORTANT! Înregistrarea foselor în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate al Comunei Sarmizegetusa

ANUNȚ

     Conform prevederilor art. 11 al Hotărârii Guvernului nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul, exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari a spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de colectare și epurare a apelor uzate* au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate al Comunei Sarmizegetusa, județul Hunedoara, în termen de 120 de zile de la conectarea incintei la sistemul de colectare și/sau epurare a apelor uzate.

ATENȚIE! Obligația înregistrării revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 714/2022.

În acest caz înregistrarea se face în termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 714/2022.

În conformitate cu prevederile art. 23 din Hotărârea Guvernului nr. 714/2022, nerespectarea de către persoanele fizice și juridice a dispozițiilor art. 11 alin. (1) și (2) și art. 15 alin. (2), constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 de lei la 10.000 de lei.

Pentru înscrierea în registrulde evidență a sistemelor individuale adecvate pentru colectarea și epurarea apelor uzate al Comunei Sarmizegetusa, FORMULARUL DE ÎNSCRIERE este disponibil atât la sediul Primăriei Comunei Sarmizegetusa, cât și pe pagina de internet a instituției, www.primariasarmizegetusa.ro, și poate fi depus direct la registratura primăriei sau pe adresa de e-mail primariasarmizegetusa@yahoo.com.

* SISTEMELE INDIVIDUALE ADECVATE DE COLECTARE ŞI EPURARE APE UZATE sunt sistemele de colectare şi epurare a apelor uzate care asigură un nivel de protecţie a mediului corespunzător, similar cu cel al sistemelor publice centralizate de canalizare şi epurare, şi care îndeplinesc condiţiile tehnice, de mediu şi de reglementare conform standardizării şi legislaţiei specifice din domeniul apelor uzate şi gospodăririi apelor.

PRIMAR,
HIBAIS LEONTIN DORIN


Aici formularul de înregistrare

Posted in Acte emise de primărie (altele decat DP), Anunturi publice, Documente de urbanism, FĂRĂ CATEGORIE, Formulare online, Reglementari urbanism.