Prima pagină

Bun venit

Informații publice

INFORMAȚII PUBLICE

Comunicări din partea Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență al comunei Sarmizegetusa

Informații despre PROGRAMUL RABLA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Informații despre despăgubirile pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

decorativ

DOCUMENTE PUBLICATE RECENT

HCL 23/2024 privind aprobarea majorării valorii de investiție a proiectului “REABILITARE , MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE DIN LOCALITATILE SARMIZEGETUSA, PAUCINESTI SI ZEICANI , JUDETUL HUNEDOARA”în contextul prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 64/2022

                                                                        ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL   HOTARAREA nr.23 din 26.04.2024   privind aprobarea majorării valorii de investiție a proiectului “REABILITARE , MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE DIN […]Deschide documentul aici

HCL 22/2024 privind aprobarea Anexei nr.3 la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de salubrizare in cadrul Sistemului de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Hunedoara si a Regulamentului Serviciului de salubrizare privind deseurile menajere si similare din judetul Hunedoara

                                                                          ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL   HOTĂRÂREA  nr.22 din 26.04.2024   privind aprobarea Anexei nr.3 la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de salubrizare in […]Deschide documentul aici

HCL 21/2024 privind aprobarea Documentelor suport și Documentației de atribuire în vederea organizării procedurii de “licitaie deschisa” pentru atribuirea contractului de achiziție publică “Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia, precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare

                                                                              ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL   HOTARAREA nr.21 din 26.04.2024   privind aprobarea Documentelor suport și Documentației de atribuire în vederea organizării procedurii de “licitaie deschisa” pentru […]Deschide documentul aici

HCL 19/2024 EXECUTIE BUGETARA TRIM. I ANUL 2024

                                                                              ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL   HOTARAREA nr.19 din 26.04.2024                  Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I  al anului 2024            Consiliul Local al […]Deschide documentul aici

HIBAIS Leontin Dorin Primarul comunei Sarmizegetusa

Acest website, este un mijloc modern și eficient pentru a ușura comunicarea între instituția primăriei și cetățeni.
Vă invit să accesați informațiile publice oferite din oficiu, dar și modele de formulare, Monitorul Oficial Local, anunțuri și alte informații utile, pentru a economisi timpul și pentru a evita să mai faceți drumul până la noi.
Suntem oricând la dispoziția cetățenilor!

HIBAIS Leontin Dorin
Primarul comunei Sarmizegetusa

AI DREPTUL SĂ ȘTII

Transparența decizională în administrația publică este reglementată de
Legea nr. 52/2003

Principiile care stau la baza aceste legi sunt următoarele:
a) informarea în prealabil, din oficiu, a persoanelor asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, precum şi asupra proiectelor de acte normative;
b) consultarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite, la iniţiativa autorităţilor publice, în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative;
c) participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, cu respectarea următoarelor reguli:
1. şedinţele şi dezbaterile autorităţilor şi instituţiilor publice care fac obiectul prezentei legi sunt publice, în condiţiile legii;
2. dezbaterile vor fi consemnate şi făcute publice;
3. minutele acestor şedinţe vor fi înregistrate, arhivate şi făcute publice, în condiţiile legii.

Arhive
Categorii de documente

SUNTEM AICI

Programul primăriei:

FORMULARUL DE CONTACT

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

ADRESA NOASTRĂ:

Programul de audiențe:

FORMULARUL DE SOLICITARE AUDIENȚĂ

First
Last
Solicit audiență la:
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

ROMAN FEST – ULPIA TRAIANA SARMIZEGETUSA