Bun venit
Comunicări din partea Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență al comunei Sarmizegetusa
CELE MAI RECENTE ANUNȚURI
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Ultimele 8 anunțuri publice
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Informații despre PROGRAMUL RABLA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
DIN DATA DE 31.07.2023 INCEP INSCRIERILE PENTRU “RABLA LOCAL” PE SITE-UL AFM
În atenția persoanelor fizice care doresc înscrierea în cadrul programului Rabla local! – Conturile de utilizator trebuie create anterior înscrierii...
CITEȘTE ANUNȚULInformații despre despăgubirile pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Documentele necesare pentru obținerea despagubirilor pentru daune produse de animalele salbatice
Prin HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 a fost reglemetată modalitatea de acordare a despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele...
DESCHIDE DOCUMENTUL AICIAnunțuri pentru ocuparea posturilor vacante,
rezultate la concurs,
promovări în funcție
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
DOCUMENTE PUBLICATE RECENT
HCL 23/2024 privind aprobarea majorării valorii de investiție a proiectului “REABILITARE , MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE DIN LOCALITATILE SARMIZEGETUSA, PAUCINESTI SI ZEICANI , JUDETUL HUNEDOARA”în contextul prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 64/2022
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA nr.23 din 26.04.2024 privind aprobarea majorării valorii de investiție a proiectului “REABILITARE , MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE DIN […]Deschide documentul aici
HCL 22/2024 privind aprobarea Anexei nr.3 la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de salubrizare in cadrul Sistemului de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Hunedoara si a Regulamentului Serviciului de salubrizare privind deseurile menajere si similare din judetul Hunedoara
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA nr.22 din 26.04.2024 privind aprobarea Anexei nr.3 la Studiul de oportunitate pentru delegarea Serviciului de salubrizare in […]Deschide documentul aici
HCL 21/2024 privind aprobarea Documentelor suport și Documentației de atribuire în vederea organizării procedurii de “licitaie deschisa” pentru atribuirea contractului de achiziție publică “Delegarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad + 2 Hațeg + 3 Centru, Județul Hunedoara”, mandatarea Asociației să organizeze procedura de achiziție până la finalizarea acesteia, precum și mandatarea Președintelui să semneze contractul de delegare
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA nr.21 din 26.04.2024 privind aprobarea Documentelor suport și Documentației de atribuire în vederea organizării procedurii de “licitaie deschisa” pentru […]Deschide documentul aici
HCL 20/2024 STADIU DATE REGISTRU AGRICOL TRIM I ANUL 2024
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA nr.20 din 26.04.2024 Privind analiza stadiului de inscriere a datelor in registrul agricol pentru trimestrul I al anului […]Deschide documentul aici
HCL 19/2024 EXECUTIE BUGETARA TRIM. I ANUL 2024
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA nr.19 din 26.04.2024 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I al anului 2024 Consiliul Local al […]Deschide documentul aici
HCL 18/2024 ALEGERE PRESEDINTE DE SEDINTA PENTRU 3 LUNI
ROMANIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA nr. 18 din 26.04.2024 Privind alegerea presedintelui de sedinta al Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa, judetul Hunedoara , pe […]Deschide documentul aici
Acest website, este un mijloc modern și eficient pentru a ușura comunicarea între instituția primăriei și cetățeni.
Vă invit să accesați informațiile publice oferite din oficiu, dar și modele de formulare, Monitorul Oficial Local, anunțuri și alte informații utile, pentru a economisi timpul și pentru a evita să mai faceți drumul până la noi.
Suntem oricând la dispoziția cetățenilor!
HIBAIS Leontin Dorin
Primarul comunei Sarmizegetusa
AI DREPTUL SĂ ȘTII
Transparența decizională în administrația publică este reglementată de
Legea nr. 52/2003
Principiile care stau la baza aceste legi sunt următoarele:
a) informarea în prealabil, din oficiu, a persoanelor asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, precum şi asupra proiectelor de acte normative;
b) consultarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite, la iniţiativa autorităţilor publice, în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative;
c) participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, cu respectarea următoarelor reguli:
1. şedinţele şi dezbaterile autorităţilor şi instituţiilor publice care fac obiectul prezentei legi sunt publice, în condiţiile legii;
2. dezbaterile vor fi consemnate şi făcute publice;
3. minutele acestor şedinţe vor fi înregistrate, arhivate şi făcute publice, în condiţiile legii.
Arhive
Caută în website
Categorii de documente
MONITORUL OFICIAL LOCAL
- STATUTUL UNITĂȚII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
- REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
- HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
- DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
- DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
- ALTE DOCUMENTE
SUNTEM AICI
Programul primăriei:
ADRESA NOASTRĂ:
Programul de audiențe: