
INFORMAȚII PUBLICE
Categorii de informații publice:

Adresa noastră:
Programul de lucru:
Programul de audiențe:
Lista documentelor publice produse/gestionate de Primăria comunei Sarmizegetusa
Lista cuprinzând informaţiile de interes public:
– hotărârile adoptate de Consiliul local al comunei Sarmizegetusa;
– organigrama Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– regulamentul de organizare şi funcţionare al comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri privind concursuri organizate în cadrul Primăriei comunei Sarmizegetusa;
– anunţuri de licitaţii;
– lista certificatelor de urbanism;
– lista autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
– sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
– programele şi strategiile proprii;
Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii:
– hotărâri adoptate de Consiliului local al comunei Sarmizegetusa;
– dispoziţii emise de Primarul comunei Sarmizegetusa;
– autorizaţii taxi;
– autorizatii de funcţionare;
– adeverinţe;
– acorduri;
– avize;
– autorizaţii de demolare;
– autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
– certificat de notare a construcţiilor în Cartea Funciară;
– certificat de producător agricol
– certificat fiscal
– contracte de închiriere
– contracte de concesiune
– contracte privind achiziţiile publice
– documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
– documente privind investiţiile şi reparaţiile imobilelor – clădiri şi terenuri – aflate în proprietatea comunei Sarmizegetusa
– documente privind inventarul imobilelor clădiri şi terenuri aflate în patrimoniul comunei Sarmizegetusa
– documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
– rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale Consiliului local
– documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism – PUG, PUZ, PUD – planuri de amenajare
– regulamentul local de urbanism
– autorizatii de construire
– certificate de urbanism
– procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
– avize privind racordurile la reţelele edilitare
– procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
– procese verbale de control încheiate de catre institutiile statului cu atributii în control si îndrumare
– raportari statistice, evidente pe categorii de probleme
– state de functii
– state de personal
– contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
– dosare de personal
– dosare profesionale
– carnete de muncă
– planul de protecţie civilă
– planul de aparare împotriva dezastrelor
– planul cu principalele activitati de protectie civila
– planul dezvoltarii bazei materiale
– planul pregatirii de protectie civila
– planul de organizare de protectie civilă
Orice autoritate sau instituție publică ce utilizează sau administrează resurse financiare publice, are obligația de a comunica informațiile de interes public.
Ce sunt informațiile de interes public?
Prin informație de interes public se înțelege orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile unei autorități publice sau instituții publice, indiferent de suportul, ori de forma sau modul de exprimare a informației.
Sunt exceptate de la accesul liber al cetățenilor următoarele informații:
a) informațiile din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
b) informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate potrivit legii;
c) informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere principiului concurenței loiale potrivit legii;
d) informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane, în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
f) informațiile privind procedurile juridice, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
g) informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.
Cum solicităm informații publice?
Orice persoană are dreptul de a solicita și de a obține de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public adresate în scris sau verbal.
MODEL DE CERERE PENTRU SOLICITAREA INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC
Informațiile de interes public pot fi solicitate și comunicate și în format electronic, la adresa de e-mail: primariasarmizegetusa@yahoo.com
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt:
a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului că termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctul a);
d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale poate depune reclamație administrativă în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului explicit sau tacit al angajaților instituției publice pentru aplicarea prevederilor legii.
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1
MODEL DE RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2
- Reclamație 2 (doc) (16 KB)
- Reclamație 2 (pdf) (68 KB)
În cazul în care reclamația se dovedește întemeiată, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului ce se consideră lezat, în termen de 15 zile de la depunerea reclamației administrative, menționându-se și sancțiunile disciplinare aplicate în cazul funcționarului vinovat.
Pentru analiza reclamațiilor administrative ale persoanelor, vizând nerespectarea prevederilor Legii nr.544/2001 și Legii 52/2013, la nivelul fiecărei instituții publice se constituie o comisie de analiză privind încălcarea dreptului de acces la informațiile de interes public.
Analiza comisiei se finalizează prin două rapoarte anuale care sunt date publicității.
Raportul anual de analiză a implementării Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
RAPORT
IMPLEMENTARE LEGEA NR. 544/2001 ÎN ANUL 2021
Numele autorităţii sau instituţiei publice :
PRIMĂRIA COMUNEI SARMIZEGETUSA
INDICATORI |
cod |
RASPUNS |
|||
A. Comunicarea din oficiu a anumitor categorii de informaţii |
|||||
1. Instituţia dumneavoastră a elaborat şi publicat informaţiile de interes public, din oficiu, potrivit art. 5 din lege, în anul 2021? |
A1 |
DA |
NU |
||
x |
|
||||
2.Lista a fost făcută publică prin: |
|||||
a. Afişare la sediul instituţiei |
A2_1 |
x |
|||
b. Monitorul Oficial al României |
A2_2 |
|
|||
c. Mass-media |
A2_3 |
|
|||
d. Publicaţiile proprii |
A2_4 |
|
|||
e. Pagina de Internet proprie |
A2_5 |
x |
|||
3. Instituţia d-voastră a organizat un punct de informare – documentare, potrivit art. 5 , paragraful 4, litera b din Legea 544/2001 şi art. 8, paragraful 1 din Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 ? |
A3 |
DA |
NU |
||
x |
|
||||
4. Numărul de vizitatori (estimativ) ai punctelor de informare – documentare în anul 2021 |
A4 |
– |
|||
B. Solicitări înregistrate de informaţii de interes public : 2 |
|||||
1. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2021, departajat pe domenii de interes:(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
|||||
a.Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B1_1 |
2 |
|||
b. Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
B1_2 |
3 |
|||
c. Acte normative, reglementări |
B1_3 |
1 |
|||
d. Activitatea liderilor instituţiei |
B1_4 |
– |
|||
e. Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
B1_5 |
– |
|||
f. Altele (se precizează care)
|
B1_6 |
–
|
|||
2. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2021, departajat după modalitatea de soluţionare a acestora: |
|||||
a. Numărul de solicitări înregistrate rezolvate favorabil |
B2_1 |
6 |
|||
b. Solicitări înregistrate redirecţionate către soluţionare altor instituţii |
B2_2 |
– |
|||
c. Numărul de solicitări înregistrate respinse, din motivul: |
a) informaţii exceptate |
B2_3 |
– |
||
b) informatii inexistente |
B2_4 |
– |
|||
c) fără motiv |
B2_5 |
– |
|||
d) alte motivaţii (care ?) |
B2_6 |
– |
|||
d. Numărul de solicitări înregistrate respinse, departajat pe domenii de interes: |
a) utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B2_7 |
– |
||
b) modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
B2_8 |
– |
|||
c) acte normative, reglementări |
B2_9 |
– |
|||
d) activitatea liderilor instituţiei |
B2_10 |
– |
|||
e) informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
B2_11 |
– |
|||
f) altele (se precizează care)
|
B2_12 |
– |
|||
3.Numărul total de solicitări înregistrate, în 2021, departajat după tipul solicitantului informaţiilor: (nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
|||||
a. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane fizice |
B3_1 |
4 |
|||
b. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane juridice |
B3_2 |
2 |
|||
4. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2021, departajat după modalitatea de adresare a solicitării:(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
|||||
a. pe suport de hârtie |
B4_1 |
– |
|||
b. pe suport electronic |
B4_2 |
6 |
|||
c. verbal |
B4_3 |
– |
|||
|
|
|
|||
C. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă |
|||||
1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiilor publice în anul 2021 în baza Legii nr.544/2001 |
a. rezolvate favorabil reclamantului |
C1_1 |
– |
||
b. respinse |
C1_2 |
– |
|||
c. în curs de soluţionare |
C1_3 |
– |
|||
2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiilor publice în anul 2021 în baza Legii nr.544/2001 |
a. rezolvate favorabil reclamantului |
C2_1 |
– |
||
b. rezolvate în favoarea instituţiei |
C2_2 |
– |
|||
c. pe rol |
C2_3 |
1 |
|||
D. Costuri |
|||||
1. Costurile totale de funcţionare ale compartimentului (sau persoanelor) însărcinate cu informarea şi relaţiile publice (consumabile) în anul 2021 |
D1 |
0 |
|||
2. Suma încasată în anul 2021 de instituţie pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public furnizate |
D2 |
0 |
|||
Sarmizegetusa, 15.01.2022
Responsabil Legea 544/2001
Inspector,
SOCACIU AURORA GINA
Raportul anual de analiză a implementării Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
2021
Raportul anual privind transparența decizională în anul 2020
(Leg. 52/2003)
Convocare sedinta ordinara 30.01.2023 ora 16:30
ROMANIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMAR Anexă la dispoziţia nr.24 /2023 PROIECTUL ORDINII DE ZI a şedinţei ordinare a Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa din ziua de […]CITEȘTE ANUNȚUL
anunt PH 9/2023 TAXA SALUBRIZARE SI REGULAMENT
JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA SECRETAR GENERAL Nr. 1 din 16.01.2023 ANUNŢ referitor la elaborarea proiectului de act administrativ cu caracter normativ intitulat proiect de hotărâre nr. 9/2023 privind instituirea […]CITEȘTE ANUNȚUL
Posturi vacante și anunțuri de promovare în funcție
PV rezultate interviu concurs SEF SVSU si INSPECTOR
PRIMARIA COMUNEI SARMIZEGETUSA Nr.2530 /19.11.2021 ANEXA LA REGULAMENT Proces-verbal încheiat astăzi 19.11.2021 Comisia de concurs, numită prin Dispozitia primarului nr. 82 din 15.10.2021 , întrunită astăzi, data de mai […]CITEȘTE ANUNȚUL
Convocarea membrilor Consiliului Local la ședință
Orice persoană poate face opoziţie la căsătorie, în termen de 10 zile de la data afişării
Declarații de căsătorie
Conform Codului Civil, Art. 283, acest spațiu este dedicat publicării declarațiilor de căsătorie cu 10 zile înaintea oficierii.
CITEȘTE ANUNȚULDeclarație de căsătorie
Acest spațiu este rezervat declarațiilor de căsătorie
CITEȘTE ANUNȚULNotificări și somații publice
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Conform Legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Vecinii au drept de preempțiune.
Anunțuri imobiliare
Acest spațiu este destinat publicării anunțurilor de vânzare terenuri în extravilan.
CITEȘTE ANUNȚULPlanul anual de achiziții publice / Contracte de achiții încheiate / Contracte în valoare mai mare de 5000 euro
PROIECT ORDINE DE ZI SEDINTA EXTRA 07.01.2022 ANEXA LA DP NR.4/2021
ROMANIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA PRIMAR Anexă la dispoziţia nr. 4/2022 PROIECTUL ORDINII DE ZI a şedinţei extraordinare convocate de indata a Consiliului Local al Comunei Sarmizegetusa din […] Continuă să citești→
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
Declarația anuală
- BRĂILĂ Adrian Mircea
declarația de avere / declarația de interese - CIOROGARIU Florin
declarația de avere / declarația de interese - DRAMNESCU Dorin Marian
declarația de avere / declarația de interese - HIBAIS Iulian Gabriel
declarația de avere / declarația de interese - HIBAIS Ileana Mirabela
declarația de avere / declarația de interese - OBREJAN Marius Ciprian
declarația de avere / declarația de interese - OBREJAN Pamela Corina
declarația de avere / declarația de interese - POPESCU Petrișor Eugen
declarația de avere / declarația de interese - BRĂILĂ M Adrian Mircea
declarația de avere / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali
Declarația anuală
- BUGARIU Simona Nicoleta – Secretar General UAT
declarația de avere / declarația de interese - BORA Valentin Eduard – inspector
declarația de avere / declarația de interese - BRĂILĂ Alina Andreea – referent agricol
declarația de avere / declarația de interese - IANC Sergiu Ovidiu – inspector
declarația de avere / declarația de interese - IONUȚIU Adreia Tatiana – inspector
declarația de avere / declarația de interese - SOCACIU Aurora Gina – inspector superior
declarația de avere / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale funcționarilor publici
Declarația anuală
- BUGARIU Simona Nicoleta – Secretar General UAT
declarația de avere / declarația de interese - BORA Valentin Eduard – inspector
declarația de avere / declarația de interese - BRĂILĂ Alina Andreea – referent agricol
declarația de avere / declarația de interese - IANC Sergiu Ovidiu – inspector
declarația de avere / declarația de interese - IONUȚIU Adreia Tatiana – inspector
declarația de avere / declarația de interese - SOCACIU Aurora Gina – inspector superior
declarația de avere / declarația de interese
Venituri salariale anuale
ale angajaților din Aparatul de specialitate al Primarului și din instituțiile subordonate Consiliului Local
• Bugetul instituției
• Situația lunară a plăților la zi
• Situația drepturilor salariale pe categorii de funcții
• Bilanțul contabil
Execuția bugetară
SITUATIE FINANCIARA LA DATA DE 30.06.2021
Continuă să citeștiBuget local 29.06.2021
Continuă să citeștiHOTARAREA NR. 5 / 2021 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV al anului 2020
HOTARAREA NR. 5 / 2021 Privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul IV al anului 2020 Consiliul Local al Comunei Sarmizegetusa,judetul Hunedoara Intrunit in sedinta ordinara din data de 27.01.2021 Analizand […]
HOTARAREA NR. 1 din 08.01.2021 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul bugetului local a deficitului sectiunii de dezvoltare pe anul 2020
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTARAREA NR. 1 din 08.01.2021 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul bugetului local a deficitului sectiunii de dezvoltare pe anul 2020 Consiliul Local […]