Prima pagină

Bun venit

Avertizări, alerte, comunicări importante

Alte comunicări din partea Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență

decorativ
decorativ

ANUNȚURI PUBLICE

CELE MAI RECENTE ANUNȚURI 
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Ultimele 8 anunțuri publice
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Dispozitia nr.99/2023 privind aprobarea Metodologia de calcul al duratei de completare a unui formular sau cereri, în format electronic, pentru furnizarea serviciilor publice pentru care este obligatorie, conform legii, completarea unor formulare sau cereri, la nivelul tuturor structurilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, a serviciilor și instituțiilor publice fără personalitate juridică din subordinea consiliului local Sarmizegetusa si a Planului de dezvoltare a serviciilor publice electronice la nivelul tuturor compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, a serviciilor și instituțiilor publice fără personalitate juridică din subordinea consiliului local Sarmizegetusa

CITEȘTE ANUNȚUL

Dispozita nr.98/2023 Privind desemnarea persoanelor responsabile pentru gestionarea Punctului de Contact Unic Electronic , a paginii de internet proprii si stabilirea masurilor imbunatatirii accesului cetateanului la servicii publice in conformitate cu Legea nr.9/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

CITEȘTE ANUNȚUL

DP 96/2023 privind stabilirea masurilor necesare gestionarii Punctului de Contact Unic Electronic si a paginii de internet proprii pentru implementarea masurilor necesare imbunatatirii accesului cetateanului la servicii publice in conformitate cu Legea nr.9/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

CITEȘTE ANUNȚUL

Informații despre PROGRAMUL RABLA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Informații despre despăgubirile pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

decorativ

Anunțuri pentru ocuparea posturilor vacante,
rezultate la concurs,
promovări în funcție
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

decorativ

DOCUMENTE PUBLICATE RECENT

HCL 71/2023 privind aprobarea volumului de masa lemnoasa, care poate fi recoltata pe picior si stabilirea destinatiei masei lemnoase, ce se va recolta din padurea proprietatea comunei Sarmizegetusa, in anul 2023

ROMANIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA SARMIZEGETUSA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA NR. 71 din 17.11.2023 privind aprobarea volumului de masa lemnoasa, care poate fi recoltata pe picior si stabilirea destinatiei masei lemnoase, ce […]Deschide documentul aici

HCL 70/2023 Privind aprobarea concesionării – prin licitaţie publică a imobilului compus din urmatoarele: teren în suprafață de 260.859 m.p înscris în C.F nr. 64146; teren în suprafață de 239.141 m.p înscris în C.F nr. 64147 ; teren în suprafață de 82.000 m.p înscris în C.F nr. 64104 si teren în suprafață de 383.500 m.p înscris în C.F nr. 64099; situate în extravilanul comunei Sarmizegetusa , aparținând domeniului privat al comunei Sarmizegetusa, în scopul edificării și operării unui parc fotovoltaic

HOTARAREA NR. 70 din 17.11.2023 privind aprobarea concesionării – prin licitaţie publică a imobilului compus din urmatoarele: teren în suprafață de 260.859 m.p înscris în C.F nr. 64146; teren în […]Deschide documentul aici

HIBAIS Leontin Dorin Primarul comunei Sarmizegetusa

Acest website, este un mijloc modern și eficient pentru a ușura comunicarea între instituția primăriei și cetățeni.
Vă invit să accesați informațiile publice oferite din oficiu, dar și modele de formulare, Monitorul Oficial Local, anunțuri și alte informații utile, pentru a economisi timpul și pentru a evita să mai faceți drumul până la noi.
Suntem oricând la dispoziția cetățenilor!

HIBAIS Leontin Dorin
Primarul comunei Sarmizegetusa

AI DREPTUL SĂ ȘTII

Transparența decizională în administrația publică este reglementată de
Legea nr. 52/2003

Principiile care stau la baza aceste legi sunt următoarele:
a) informarea în prealabil, din oficiu, a persoanelor asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, precum şi asupra proiectelor de acte normative;
b) consultarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite, la iniţiativa autorităţilor publice, în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative;
c) participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, cu respectarea următoarelor reguli:
1. şedinţele şi dezbaterile autorităţilor şi instituţiilor publice care fac obiectul prezentei legi sunt publice, în condiţiile legii;
2. dezbaterile vor fi consemnate şi făcute publice;
3. minutele acestor şedinţe vor fi înregistrate, arhivate şi făcute publice, în condiţiile legii.

Arhive
Categorii de documente

SUNTEM AICI

Programul primăriei:

FORMULARUL DE CONTACT

Subiectul trebuie să prezinte foarte clar scopul corespondenței dumneavoastră
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

ADRESA NOASTRĂ:

Programul de audiențe:

FORMULARUL DE SOLICITARE AUDIENȚĂ

First
Last
Solicit audiență la:
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

ROMAN FEST – ULPIA TRAIANA SARMIZEGETUSA